Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  30 3618
Det blir halloweenfest på jobb snart.
Jeg søker inspirasjon til kostyme eller andre effekter som gjør at jeg skiller meg kraftig ut på denne festen. Det kan ikke være sånn at masken gjør det umulig å identifisere meg.

Tenker kanskje dame-sykepleieuniform til tross for at jeg er mann.

Andre forslag?
Sist endret av Tysteren; 14. oktober 2021 kl. 19:44.
Du kan kle deg ut som "Kongsberg mannen", komplett med bue og alt.
Men det er kanskje for tidlig?
Sitat av vindaloo Vis innlegg
Du kan kle deg ut som "Kongsberg mannen", komplett med bue og alt.
Men det er kanskje for tidlig?
Vis hele sitatet...
Det er for tidlig, ja var inne på tanken selv.
..jaja, da får det bli Mulla Krekar i år også da.
"The Nun" med hvite eller gule linser
jamen yolo da.
luni's Avatar
Antivaxer. Årets skumleste kostyme.
Tipper mange går for noe Squid game relatert i år.

Sykepleier har jeg aldri skjønt greia med til halloween. Flere er redd for tannlegen eller politiet. Hvis du vil gå i kjole hva med trollmann eller heks?
Sitat av celtseus Vis innlegg
Sykepleier har jeg aldri skjønt greia med til halloween. Flere er redd for tannlegen eller politiet
Vis hele sitatet...
Sykepleier uniform, den til fest og sex, er ikke for å skremme.
Det er jenters oppsamlede slutyness for hele året som eksploderer på en kveld.
Corona virus selve viruset
Sitat av vindaloo Vis innlegg
..jaja, da får det bli Mulla Krekar i år også da.
Vis hele sitatet...
Hva med Robin Hood?
Sitat av ivar_oslo Vis innlegg
Hva med Robin Hood?
Vis hele sitatet...
Robin Hood er bare skummel for de rike mektig i samfunnet.
Øystein Stray Spetalen skremmer meg mer
Sitat av Tysteren Vis innlegg
Tenker kanskje dame-sykepleieuniform til tross for at jeg er mann.
Vis hele sitatet...
Jeg synes det faktisk hadde vært jævlig morsomt. Det har jo vært en del kritikk mot at mange av halloweenkostymene som markedsføres mot kvinner både er avslørende og at de spiller på sex.

Jeg tror ihvertfall du hadde skilt deg ut hvis du kledde deg ut som sexy nurse som mann.

GJØR DET!
Sitat av 1000bein Vis innlegg
Jeg synes det faktisk hadde vært jævlig morsomt. Det har jo vært en del kritikk mot at mange av halloweenkostymene som markedsføres mot kvinner både er avslørende og at de spiller på sex.

Jeg tror ihvertfall du hadde skilt deg ut hvis du kledde deg ut som sexy nurse som mann.

GJØR DET!
Vis hele sitatet...
Deal!!!!!
*stenger tråden*
Tok å klipte hanekam og kledde meg ut som punker for en halloween fest for noen år siden. Har aldri i mitt liv fått så mange komplimenter før eller siden, så jeg passet tydeligvis som det. Det at jeg var villig til å klippe mesteparten av håret bare for et kostyme var noe folk la merke til. Billig var det også, kostet meg 100kr for en flaske med hårfarge (valgte neongrønn) og rundt det samme for at en venninne sminket meg opp med passende sminke. Artig opplevelse
Sitat av EvilSink Vis innlegg
Tok å klipte hanekam og kledde meg ut som punker for en halloween fest for noen år siden. Har aldri i mitt liv fått så mange komplimenter før eller siden, så jeg passet tydeligvis som det. Det at jeg var villig til å klippe mesteparten av håret bare for et kostyme var noe folk la merke til. Billig var det også, kostet meg 100kr for en flaske med hårfarge (valgte neongrønn) og rundt det samme for at en venninne sminket meg opp med passende sminke. Artig opplevelse
Vis hele sitatet...
Kanskje ha hårfarge ala hippie med sykepleieuniform….
På barneskolen var det en gutt som hadde mor som jobbet på sjukehus.
Han kom i rullestol med sånn slange ned i munnen i sykehusklær.
Dra det litt lenger med intravenøst bag med sprit rett i munnen. Sånne bagger kan få kjøpt på apoteket tror jeg. Ikke mye sexy, men kult tilbehør =) er du en pasient så blir du nok godt tatt vare på festen haha =)
Sitat av luni Vis innlegg
Antivaxer. Årets skumleste kostyme.
Vis hele sitatet...
Kari Jaquesson da, kanskje?
Shooting expert
BrageP's Avatar
Politiuniform. Viss politiet seier noko, spør du berre om dei også har kledd seg ut som Breivik.
Sitat av BrageP Vis innlegg
Politiuniform. Viss politiet seier noko, spør du berre om dei også har kledd seg ut som Breivik.
Vis hele sitatet...
Nope, de folkene har allerede sett meg i politiuniform ved en annen anledning

Sitat av Ekstase Vis innlegg
På barneskolen var det en gutt som hadde mor som jobbet på sjukehus.
Han kom i rullestol med sånn slange ned i munnen i sykehusklær.
Dra det litt lenger med intravenøst bag med sprit rett i munnen. Sånne bagger kan få kjøpt på apoteket tror jeg. Ikke mye sexy, men kult tilbehør =) er du en pasient så blir du nok godt tatt vare på festen haha =)
Vis hele sitatet...
Null alkohol på meg, men ellers god ide
Sist endret av Tysteren; 14. oktober 2021 kl. 22:39. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av *pi Vis innlegg
Kari Jaquesson da, kanskje?
Vis hele sitatet...
Shabana Rehman seiler opp som en sterk kandidat også etter at hun begynte å støtte
holocaustbenekteren og vaksine motstanderen Kjetil Dreyer sin kamp for å stoppe vaksinering av barn.
SammeFaenGårNokGreit
Absurd's Avatar
Trond viggo kunne vært alright og billig kostyme! sånn 80 tall viggo da liksom

https://www.youtube.com/watch?v=edCNPhanqZw
En kompis av meg kledde seg ut som ett lerrett. Han hadde på seg helt hvit genser og tok meg seg selvlysende tusj i all slags farger. Vi andre var litt skeptisk men det viste seg å være tidenes ide. Aldri sett en så sosial inkompetent person få så mye sosial omgang på en kveld. Alle skulle tegne. Han skilte seg mildt sagt ut etterhvert som kvelden gikk. Hehe

Hva med å henge et ekte lerret rundt halsen og ha med deg pensel og maling..?
Jeg skal kle meg ut som Erna Solberg i år.
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO-
robhol's Avatar
Sitat av Mk1 Vis innlegg
Corona virus selve viruset
Vis hele sitatet...
"Hey baby, wanna see my spike protein?"
Kle deg ut som gluten?
Skaff deg Quentin Tarantino maske og gå å pek på folk. Sånn som på avataren min....hehe
Du kan kle deg ut som en strømregning, den har vist skremt mange i høst.
Ulempen er at du kan bli kastet ut fra festen av en rasende mob.
Liker å kle meg ut som ein SS offiser. Men vurderer å gå for ein rød partisan i år.
Sitat av kastrertHankatt Vis innlegg
En kompis av meg kledde seg ut som ett lerrett. Han hadde på seg helt hvit genser og tok meg seg selvlysende tusj i all slags farger. Vi andre var litt skeptisk men det viste seg å være tidenes ide. Aldri sett en så sosial inkompetent person få så mye sosial omgang på en kveld. Alle skulle tegne. Han skilte seg mildt sagt ut etterhvert som kvelden gikk. Hehe

Hva med å henge et ekte lerret rundt halsen og ha med deg pensel og maling..?
Vis hele sitatet...
Fet ide.

Hva har du kledd deg ut som?
Jeg er en prosess.
Jeg så en gang en som var kledd ut som selvmordsbomber. Skuddsikker vest, hjelm, TNT kubber med gaffa, plastikk gevær osv. Det var så fantastisk at det skulle ikke vært lov.
Kle deg ut som første menneske som kom på jorden her. Gå helt naken

Ingen kan toppe det
Sist endret av GoSætra; 16. oktober 2021 kl. 19:45. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.