Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  22 7193
Har vært pc gamer en stund, men tenker å prøve meg litt på konsoll gaming og nå.
Jeg liker best skyte, rpg og zombie spill, men er også åpen for andre typer spill.
Jeg har allerede kjøpt god of war, synes det var helt ok.
Har og spilt the last of us 1 og 2. Synes det var veldig bra.
Jeg kan godt nevne noen av mine favoritter på PS4.

The Last Of Us 1 og 2 som du allerede har nevnt, knallgode spill!

Jeg likte veldig godt Uncharted spilla, 1 til 4 og The lost Legacy
De er fra samme folka som har laget The Last Of US.

Assassin's Creed Valhalla syntes jeg var knall, det spiller jeg fortsatt nå om dagen.

Horizon Zero Dawn var knall, jeg gleder meg til oppfølgeren Horizon Forbidden West som kommer i februar 2022.

Det var de jeg kommer på sånn i farta her nå som er verdt å nevne
God og war serien.

Finnes mye bra, og det er vanskelig å velge en..
Bloodbourne er fantastisk, hovedgrunnen til at jeg skaffet meg PS4. Utviklet av skaperne av Dark Souls, Bloodbourne har mye av samme sjarmen og utfordrende gameplay
Jeg fikk skaffa meg en ps5 endelig og den har virkelig vekket spillegleden i meg igjen. For en kraft og så stille. Så vidt du hører noe hvis du lytter mens den kjører noe tungt. Borderlands 3 er favoritten nå. Faen til galskap men morro ass.

Hvis noen vil være med å spille der hadde det vært kult.
Kool! Er det en laggefri tilværelse på ps5 sålangt ?
Sitat av Jerna Vis innlegg
Kool! Er det en laggefri tilværelse på ps5 sålangt ?
Vis hele sitatet...
Jeg hadde borderlands på ps4. Synes det var på grensa til uspillbart pga fps. På ps5 er det helt annerledes. Du kan velge mellom performance eller resolution. Som jeg mener er 4K 60fps eller 1080p 120fps. Jeg valgte det siste fordi jo flere frames jo bedre. Det funker som faen
Anbefaler Skyrim og Fallout 4, begge fra Bethesda. Spesielt sistnevnte om du er glad i FPS. Mange muligheter for oppgraderinger og attachments på våpnene.

Begge spillene har en over middels god story, men anbefaler at man tar seg tid til å utforske mer enn det man gjør ved å kun følge main quest.

Da har du mange timer med god underholdning!

Kan også nevne ”It Takes Two”. Et vanvittig bra coop-spill. Utenfor sjangrene du nevner, men jeg ble så overrasket over kvaliteten på dette spillet at jeg nevner det likevel
Sist endret av Pope; 29. august 2021 kl. 19:51. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Or... Are they? >_>
Traps are gay's Avatar
Nier: Automata.

INGENTING slår dette spillet, in my opinion.
Grand Theft Auto 5
……………………………………………………
hasjkake's Avatar
The Forrest (spesielt sammen med andre)

The last of us 1 (aldri testes 2, men sikkert bra/bedre)

Red dead redemption 2 (jævlig fett!!!) online delen var kjedelig da.
Spiderman på PS4 er også genialt mener jeg. Også Final Fantast 7 Remaster, dog veldig mye cut scenes, men spillet er veldig artig.
Red dead redemption 2, og skater xl for min del.
Ni No Kuni II og Spider-Man er to av favorittene mine på PS4.
χρωματικός
Chromatics's Avatar
- Red Dead Redemption 2 er et must!
- Warzone
- Far Cry
▼ ... over et år senere ... ▼
Final fantasy XIV
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Jeg elsker å spille Horizon Zero Dawn og Uncharted 4.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Lett Silent Hill serien! Endelig er det rykter om et par nye også.

Edit:
Mulig det er så gammelt at det var på ps2 og 3 forresten.
Sist endret av Qwerky; 19. september 2023 kl. 12:43.
It takes two er fett.Rayman legends er artig også
Når jeg hadde Ps4 spilte jeg FIFA og assasins creed. Nå har jeg Nintendo switch og spiller Zelda. Kjøpte Tears of the Kingdom i dag ��