Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 4402
Anonym bruker
"Urolig Piggvar"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitter å spiser et godt måldtid med tørket sopp, med mine venner, Per og Mari.

Vi ler og har det gøy, latteren begynner å gjøre meg glad, nesten så jeg sikler.

Det var ikke lenge etter dette jeg falt inn i en gruve hvor jeg skulle utforske den mørke siden.
Her var det ikke vanlig mørkt, her var det mørkt på en helt egen måte.

Jeg sitter fortsatt i sofaen, men tankene mine er på villspor, de er i gruvene. Her tenker jeg at jeg må bare akseptere den plassen jeg har kommet til, og utforske hva jeg har kommet til.

Det begynnte å bli spennende, og jeg husker jeg lo litt inni meg, nesten som de andre i rommet kunne høre det.

Inni gruvene kunne jeg velge forskjellige utfordringer, f.eks. kom deg ut raskest mulig, eller bli i gruven å utforsk hva du vil.

Jeg ble i gruven.

Etter ca. 8 timer kommer virkeligheten tilbake til meg, jeg ser mine trøtte venner, og skjønner at dette har vært noe for meg, og jeg håper det var noe for dem og.

Jeg var i min egen verden, og det var Per og Mari også,, de hadde det fint.
Er dette en triprapport eller en rusutløst psykose? Spennende format.
Rip 8-4-23
Sitat av knert1 Vis innlegg
Er dette en triprapport eller en rusutløst psykose? Spennende format.
Vis hele sitatet...
Høres ut som psykose men jeg er ikke helsepersonel
Sist endret av Sæd; 27. juni 2021 kl. 14:16.
Anonym bruker
"Urolig Piggvar"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Ingen psykose ble oppstått. Vi har det bra.
Valgte å ta det kortfattet. Men det er mange mer detaljer til historien.
Yes! Der fikk vi litt deg ut!!! Haha! Anonym er noe tull i grunn.

Men en triprapport blir liksom lite givende å lese hvis man ikke går i detalj.

Først forklare hva det er, hvor mye man tar, hvilken type sopp man spiser(finnes mye mere enn norsk, spiss flein), gjerne om man har tidligere erfaringer med rus, hvordan kroppen er bygd, hva slags setting, hvordan det treffer deg og hva alt i gruven handler om.

Ellers blir det jo bare fort oppfattet som. Hei jeg var borte, det var de to andre jeg var med og. Vi hadde det fint. Dette var noe for meg.

Vil gjerne lese hvis du skriver den i detalj. Hvis argumentet er at det allerede finnes så mange, hva skal man med en slapp, halvhjertet da? Det gir ikke noe annet enn at en til syntes sopp er topp.

Du tar noe som kunne blitt veldig interessant å gjør det uinteressant fordi det finnes så mange fra før... jeg skjønner ikke
Sist endret av knert1; 27. juni 2021 kl. 14:35.
Anonym bruker
"Parallell Hund"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Høres ikke ut som psykose for min del. Har selv hatt lignende «utfordringer».

Selv på store mengder hasj, så har jeg «trippet» i min egen verden, totalt blottet for det rundt meg.
Rip 8-4-23
Sitat av knert1 Vis innlegg
Yes! Der fikk vi litt deg ut!!! Haha! Anonym er noe tull i grunn.

Men en triprapport blir liksom lite givende å lese hvis man ikke går i detalj.

Først forklare hva det er, hvor mye man tar, hvilken type sopp man spiser(finnes mye mere enn norsk, spiss flein), gjerne om man har tidligere erfaringer med rus, hvordan kroppen er bygd, hva slags setting, hvordan det treffer deg og hva alt i gruven handler om.

Ellers blir det jo bare fort oppfattet som. Hei jeg var borte, det var de to andre jeg var med og. Vi hadde det fint. Dette var noe for meg.

Vil gjerne lese hvis du skriver den i detalj. Hvis argumentet er at det allerede finnes så mange, hva skal man med en slapp, halvhjertet da? Det gir ikke noe annet enn at en til syntes sopp er topp.

Du tar noe som kunne blitt veldig interessant å gjør det uinteressant fordi det finnes så mange fra før... jeg skjønner ikke
Vis hele sitatet...
H*n var kjapp med og slette posten og reposte som anonym. Men nå er nicket husket du kan ikke gjemme deg lenger
Sist endret av Sæd; 27. juni 2021 kl. 14:37.
Anonym bruker
"Urolig Piggvar"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Jeg synes ikke det er så viktig å beskrive hvor mye man tar. Alle tar forskjellige doser.
Har prøvd LSD før og sopp funker bra. Jeg har kontroll over meg selv nå etter mange timer men er veldig sliten.

Detaljer blir vanskelig å forklare da jeg bare snek meg gjennom mange gruver, inni mitt eget hode. Det var på en måte en labyrint, og jeg har alltid likt labyrinter så dette var noe jeg kobla meg helt inn i.

Ok @knert1 jeg skjønner hva du mener.

Det er vanskelig å oversette tanker til tektst når det kommer til sopp. Nå er hode så sliten at jeg må ta en lur.