Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 3738
Da var jeg omsider kommet meg på Spotify! Brorparten av låtene er ganske gamle, og alt ligger allerede på SoundCloud, men nå ligger det altså på Spottern også!

https://open.spotify.com/album/6ZwSB...QaOIEW2cMJHbQA
På tide! Kan jeg spørre hvilken distribusjonstjeneste du brukte? Vet jo godt hvor sample-heavy Alt Er For Sent er
Trådstarter
Sitat av hippitus Vis innlegg
På tide! Kan jeg spørre hvilken distribusjonstjeneste du brukte? Vet jo godt hvor sample-heavy Alt Er For Sent er
Vis hele sitatet...
Brukte Distrokid! Og ja, rimelig sample-heavy, men regner med at det går under radaren!

Er ikke som jeg kommer til å tjene meg søkkrik på dette surret mitt
Sist endret av Kreger; 31. mai 2021 kl. 23:31. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Endelig ��
������
Trådstarter
Sitat av Superpwn Vis innlegg
Endelig ��
������
Vis hele sitatet...
Takk for støtten! Kommer snart mer!
Skikkelig nostalgisk god gammeldags norsk hip-hop. Det nye nå er så kjedelig, så det var digg å få litt flashbacks til ungdomstiden
Trådstarter
Sitat av ronniba Vis innlegg
Skikkelig nostalgisk god gammeldags norsk hip-hop. Det nye nå er så kjedelig, så det var digg å få litt flashbacks til ungdomstiden
Vis hele sitatet...
Tusen takk as! Settes virkelig pris på!
▼ ... over en uke senere ... ▼
Jeg rapper selv (engelsk) og er ganske kjent. Dette minner meg om dirty oppland waven...
Uansett stå på!
Hører på nå! Bor du virkelig med to katter?

Skulle likt, i mangel på et bedre ord, å høre en form for radio-edit av "Ved Bardisken". Knallbra sang som drukner litt i kunsten. Det er helt subjektivt fra min side, har aldri vært så glad i fyll mellom flowen.
Veldig mye bra lyrics her, må si at jeg digget hele albumet. Jeg hører på rap hele uka lang på alle mulige språk, var en digg og gjengkjennelig sound i det albumet her! Helt sick flow i "Alt man trenger".

Skal definitivt høre igjennom alle de andre albumene dine også, holder på å male huset så dette er jo perfekt timing! Bollekryss for å rappe om katter og ha en sang som heter "kattemat" (annet album)!
Sist endret av Katt; 12. juni 2021 kl. 22:31. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Trådstarter
Sitat av Katt Vis innlegg
Hører på nå! Bor du virkelig med to katter?

Skulle likt, i mangel på et bedre ord, å høre en form for radio-edit av "Ved Bardisken". Knallbra sang som drukner litt i kunsten. Det er helt subjektivt fra min side, har aldri vært så glad i fyll mellom flowen.
Veldig mye bra lyrics her, må si at jeg digget hele albumet. Jeg hører på rap hele uka lang på alle mulige språk, var en digg og gjengkjennelig sound i det albumet her! Helt sick flow i "Alt man trenger".

Skal definitivt høre igjennom alle de andre albumene dine også, holder på å male huset så dette er jo perfekt timing! Bollekryss for å rappe om katter og ha en sang som heter "kattemat" (annet album)!
Vis hele sitatet...
Tusen takk for skryt as! Sitter og smiler her. Har to katter, ja! Veldig glad i katter, spesielt i mine!