Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 2268
Anonym bruker
"Ergerlig Rein"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei

Jeg har røyket weed (grønt) i en god periode nå, men for første gang fått tak i vanlig hasj. Jeg lurer derfor på hvordan jeg skal røyke dette best og sunnest mulig? Vet at det vanligste er å rulle en j med tobakk, men greia er at jeg avskyr tobakk, og klarer ikke å inhalere det. Kan jeg røyke hasjen rent i bong eller pipe, eller er det noen alternativer å erstatte tobakken med i en joint? Har ikke tilgang på urteblandinger av noe slag. Hva tenker dere? Vil helst gjøre det så sunt som mulig, men å røyke det rent vil jeg tro kanskje blir for vondt å inhalere...

Ble litt mye her, men dere skjønner hva jeg mener
Du kan helt fint røyke dette i en pipe eller bong.
Du kan røyke rent i pipe/bong eller du kan mekke med te, jeg liker j så jeg ville mekket med te.
Anonym bruker
"Sjokkert Ørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
røyker alltid rent i bong, funker best spør du meg
Anonym bruker
"Rik Svin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kjør hot blade! Kapp bunnen av en 1,5 liters flaske, putt tuten i munnen og hold den over en glovarm kniv du legger hasj på, så inhalerer du røyken, inn munnen og ut nesa! Megajalla greier, men fungerer bra
Synes hasjrøyk e mye mindre vondt i halsen, i forhold til hasj med sigg, spesielt i bong eller pipe.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Kjør hot blade! Kapp bunnen av en 1,5 liters flaske, putt tuten i munnen og hold den over en glovarm kniv du legger hasj på, så inhalerer du røyken, inn munnen og ut nesa! Megajalla greier, men fungerer bra
Vis hele sitatet...
Jeg støtter denne! Om du har mulighet, gjør det. Det er nok den mest effektive måten å gjøre det på, jeg har aldri opplevd så tett hasjrøyk som med hotknife.
Anonym bruker
"Trekantet Krake"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Kjør hot blade! Kapp bunnen av en 1,5 liters flaske, putt tuten i munnen og hold den over en glovarm kniv du legger hasj på, så inhalerer du røyken, inn munnen og ut nesa! Megajalla greier, men fungerer bra
Vis hele sitatet...
Sånn her du tenker? https://www.dailymotion.com/video/x1oatm
Anonym bruker
"Oppmerksom Rotte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Real leaf serien passer utmerket. Mange jeg kjenner som har sluttet med nikotin sverger til urtetobaksammensetningen i akuratt den serien. Mange urtetobakker smaker skit, men ikke den.

https://www.shady.no/products/realle...ss-urtemix-20g
Røyk bøtte. Også kjent som gravity bong.
Men det er kanskje for mer erfarne. Ikke særlig lukseriøst, men det gir definitivt mest smell for penga. Enkelt er det også.
Må bare huske å bytte vann regelmessig, for vannet blir nasty.
Anbefaler deg å heller spise det siden det ikke virker som du er særlig glad i å røyke i utgangspunktet.

Personlig liker jeg å "toaste" siggen å lage en joint med tobakk. Men det kan være en ganske digg høy å spise den. Smelt den med smør så kan du lage hva som helst. Jeg liker hasjvafler. Synses brownies kan bli litt kvalmene
Brukte catnip som tobakk en periode og det funket helt fint ��
Sitat av pyrrojibb Vis innlegg
Brukte catnip som tobakk en periode og det funket helt fint ��
Vis hele sitatet...
hæ? catnip? sånn som katter blir kåte av? aldri hørt om noen som røyker det.

hvordan smaker det?

og gir det noen annen effekt?
Sitat av antisosial Vis innlegg
hæ? catnip? sånn som katter blir kåte av? aldri hørt om noen som røyker det.

hvordan smaker det?

og gir det noen annen effekt?
Vis hele sitatet...
Gir ikke noe annen effekt nei.

Smak er som så men ikke det værste minner om samme skvipet man får åå coffeshops I Holland.
Du kan bytte ut tobakken med real leaf, eller blande tobakk med te. Eller så kan du lage/kjøpe en bong.