Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1312
Beklager for kjapt spørsmål.

Jeg tenker på disse røykefoliene man får i pakker på 20 flak fra f eks. straksen og sånne plasser.

Er det noe forskjell på å bruke matt kontra blank side og røyke saker?





Mvh snill gutt.
Er dette som vanlig aluminumsfolie til matlagning? Isåfall har det fint lite å si, da det eneste det påvirker er hvor lett mat (og da sikkert annet også) fester seg til folien; da er det beste å bruke matt side mot maten.
Sitat av apocalypse Vis innlegg
Er dette som vanlig aluminumsfolie til matlagning? Isåfall har det fint lite å si, da det eneste det påvirker er hvor lett mat (og da sikkert annet også) fester seg til folien; da er det beste å bruke matt side mot maten.
Vis hele sitatet...
Varmefordelingsmessig har det ingenting å si hvilken side av folien du bruker.
brenn folien først
Hvis du bruker den blanke siden renner dopen bedre, og det tar lengre tid før den "kokser" seg.

Ps. Du trenger ikke å brenne den typen folie før bruk.
Dette er røykefolie man f eks får på strakshuset som blir levert ut til narkomane.

Er det noe forskjellig i f eks. renning eller andre ting som gjør glatt og matt side forskjellige?


Takk for svar.

http://www.exchangesupplies.org/shoplist_foil.php

Sitat av apocalypse Vis innlegg
Er dette som vanlig aluminumsfolie til matlagning? Isåfall har det fint lite å si, da det eneste det påvirker er hvor lett mat (og da sikkert annet også) fester seg til folien; da er det beste å bruke matt side mot maten.
Vis hele sitatet...
Takk. Det visste jeg ikke.

Først nå er jeg med på at vv en eller annen grunnn leste jeg ikke postene dere hadde svart. Svarene jeg var ute etter fikk jeg. Takk.