Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  29 5920
Hei, noen som vet om noen nettbutikker som vet de klarer å sende ut PS4 denne måneden? vet Gamestop var "utsolgt" i August og CDON får kanskje inn noe i Desember men stoler ikke på dem.

Prisen spiller ingen rolle bare det ikke blir over 5k.
Så ludostore hadde fått inn 50 stk igår, vet ikke om alle ble tatt med en gang eller hvordan det er...
Sitat av LP88 Vis innlegg
Så ludostore hadde fått inn 50 stk igår, vet ikke om alle ble tatt med en gang eller hvordan det er...
Vis hele sitatet...
Hvor så du det?
Sjekk Komplett.no
Sitat av Apofis Vis innlegg
Sjekk Komplett.no
Vis hele sitatet...
Har du sjekket Komplett? De får det ikke før 16. januar (ubekreftet).
Sitat av Misoxeny Vis innlegg
Hvor så du det?
Vis hele sitatet...
Idar posta det på face
Sitat av LP88 Vis innlegg
Idar posta det på face
Vis hele sitatet...
Takker for info Det ble lagt ut 15 stk i sted, så da fikk jeg sikra meg en til launch.
Sitat av Misoxeny Vis innlegg
Takker for info Det ble lagt ut 15 stk i sted, så da fikk jeg sikra meg en til launch.
Vis hele sitatet...
Så det selv akkurat nå grattis!
Er det virkelig så vanskelig å skaffe seg ps4 til launch ?
Sitat av Iluwu Vis innlegg
Er det virkelig så vanskelig å skaffe seg ps4 til launch ?
Vis hele sitatet...
Ja. Alle nettbutikker har solgt ut konsollene de får inn til launch, bestiller du nå må du vente til neste år. Eneste mulighet er vel å møte opp i en butikk før åpningstid den 29. november og håpe på at de har noen til overs.

Idar Vollvik skriver forøvrig at han kanskje legger ut noen flere i morgen, så hvis noen her vil ha en konsoll til launch kan det lønne seg å følge med på Facebooken hans i 12-tiden i morgen.
Litt sent å si ifra nå, men Idar la ut 10 stk idag som ble solgt, han sa det kommer fler senere i uken. Så om man har lyst på en og ikke har fått sikra seg en så kan det være lurt å like Idar å følge med på han.
Det er også verdt å nevne at de 10 konsollene som ble lagt ut for salg i dag, ble utsolgt på bare noen få minutter.
Jeg hadde en PS4 i handlekurven 2-3 minutter etter de ble lagt ut, men ble for sen.

Så om man ønsker å bestille gjennom Ludo Store må dette gjøres nøyaktig det samme øyeblikk som de blir lagt ut for salg
Sist endret av s1gh; 7. november 2013 kl. 13:33.
Idar legger ut info om siste pulje med PS4 som man kan få til launch kl 15, mulig han og legger ut selve konsollen. Tror det blir relativt få eksemplarer denne gang, så om man vil sikre seg en så gjelder det å følge med. Etter denne puljen får han ikke levert før 19. januar neste år.

Edit: misforstod tror jeg, de ligger ute NÅ, info om senere leveranse kommer senere tror jeg han mener.
Sist endret av LP88; 9. november 2013 kl. 12:52.
Jeg fikk akkurat en epost om en nettbutikk som har flere tilgjengelige.. noen som er sugen på ps4?

Glemte linke jeg :P www.multicom.no
Da var det bekreftet! Uncharted til PS4, samt en DLC som utvider storien til The Last Of Us (litt prequel egentlig).
Titt her
At PS4 har Naugthy Dog i sin stall er for min del alltid en god nok grunn til å velge Playstation foran Xbox om man må velge.
Sitat av Nordix Vis innlegg
Jeg fikk akkurat en epost om en nettbutikk som har flere tilgjengelige.. noen som er sugen på ps4?

Glemte linke jeg :P www.multicom.no
Vis hele sitatet...
Jeg tok kontakt med Multicom og spurte dem om dette. Fikk til svar at de verken visste når de får inn PS4 eller hvor mange.
Dermed kunne dem ikke svare meg på spørsmålet om jeg kunne få PS4 på utgivelsesdagen.
Denne fikk jeg i fra Multicom :
Hei

Vi har noen bestillinger,men vi har enda noen ledige.
Om du legger inn en bestilling nå,så skal det gå bra.

Ha ein fin dag



Mvh Mariann
Multicom.no
___________________________________
Multicom Norge AS, 4865 Åmli
Tlf 37 08 10 00 - Fax 37 08 10 01
http://www.multicom.no
Fikk denne når jeg spurte Multicom:

Hei

Vi har mange (nok) i bestilling, men det er helt uavklart når de kommer dessverre.
Beklager dette.

Med vennlig hilsen
Olav
Sitat av Nordix Vis innlegg
Denne fikk jeg i fra Multicom :
Hei

Vi har noen bestillinger,men vi har enda noen ledige.
Om du legger inn en bestilling nå,så skal det gå bra.

Ha ein fin dag



Mvh Mariann
Multicom.no
___________________________________
Multicom Norge AS, 4865 Åmli
Tlf 37 08 10 00 - Fax 37 08 10 01
http://www.multicom.no
Vis hele sitatet...
Denne fikk jeg:

Hei!

Vi venter inn PS4, men vet ikke når vi får inn og hvor mange.

Beklager at jeg ikke har noe bedre svar til deg.


Mvh Rakel
Multicom.no
___________________________________
Multicom Norge AS, 4865 Åmli
Tlf 37 08 10 00 - Fax 37 08 10 01


Mariann sitter vel på bedre informasjon enn Rakel, da.
Får ta kontakt med dem igjen i dag
Sitat av s1gh Vis innlegg

Mariann sitter vel på bedre informasjon enn Rakel, da.
Får ta kontakt med dem igjen i dag
Vis hele sitatet...
Eller omvendt?
Merkelige greier.
Jeg bestilte nu.. så får jeg bruke angre retten vist den ikke ligger i kassen den 29 november :P
Det må da være en eller annen side jeg kan bestille den fra og få i midten av desember?
▼ ... over en uke senere ... ▼
Fikk denne for ca. 2 timer siden:

Kjære kunde.



Sender deg litt informasjon angående ordren din.

Varen SONY Playstation 4 PS4 500GB var ikke på lager da du la inn ordren din. Vi har fått en antatt leveringsdato 15/1-2014 fra vår leverandør, de kan dessverre ikke bekrefte denne datoen.

Ordren din vil bli sendt fra oss, så fort vi får varen inn på vårt lokale lager.

Vennligst gi oss beskjed, hvis du ønsker å gjøre noen endringer på ordren din.

Ha en fin dag.



Mvh Rakel

Multicom.no

___________________________________

Multicom Norge AS, 4865 Åmli

Tlf 37 08 10 00 - Fax 37 08 10 01

**Sigh, blir vel ikke no PS4 før over nyttår, om ikke andre her på bruket kommer over en side som har ledige bestillingsplasser til release.

Da var ordren min avbestillt. Fant en expert butikk som skulle få inn 10 stk midt i desember, skrev meg opp der jeg

Kan nevne at dette er pick-up hos butikk.

Expert/N.T./ Steinkjer.

Klar, ferdi, go go go
Hei!



Vi fikk i dag en utrolig skuffende melding fra vår leverandør angående Playstation 4. Importøren i Norge har fått for lite PS4 maskiner til releasedato, som nå gjør at vi ikke klarer å levere til den 29.november som vi har sagt.



Vi vet heller ikke spesifikk dato for når vi kan levere i skrivende stund, men forsikrer deg om at vi jobber på spreng for å få finne en løsning.



Du som kunde sitter nå med to alternativer:



Alternativ 1: Vi avbryter ordren din, og pengene står som reservert hos oss, vil da overføres tilbake til din konto innen få timer.



Alternativ 2: Vi lar ordren stå som den er, og leverer konsoller så raskt som mulig i henhold til hvem som har bestilt først osv. Skulle du klarer å få tak i konsollen en annen plass er det bare å varsle oss når som helst, og vi avbryter ordren din.



Vi er veldig lei oss for dette, og skal absolutt gjøre alt vi kan for å skaffe flest mulig konsoller så kjapt som mulig.



Med vennlig hilsen,

Idar Vollvik

Ludo AS







Hyggelig melding å få dette, etter at de har lovt på facebook at alle som har bestilt ville få den på release.
Synes det alltid er slik ved lanseringer. Hver enkelt butikk får inn 10 enheter, 4 av dem går til ansatte og bekjente, så står det 600 i kø for å få tak i de siste 6. Good luck folkens
Er det noen som helst mulighet for å få tak i en PS4 innen nyttår?
Sitat av t_ben Vis innlegg
Er det noen som helst mulighet for å få tak i en PS4 innen nyttår?
Vis hele sitatet...
Ja, bare og sjekk bruktmarkedet, har en på facebook selge og kjøpe som selg en ps4 til 6000,-

https://www.facebook.com/photo.php?f...count=1&ref=nf
Sist endret av justastonedhuman; 29. november 2013 kl. 17:30.
Både jeg og mine to kompiser fikk PS4 i lille Porsgrunn
Hørte på P3 idag at av alle de som sto i kø utfor Expert, så var det bare 8 stk som fikk tak i konsollen.. Tragisk
Var jo bare idioti å stå i kø på en butikk som elkjøp, expert og lignende da.
Kjørte forbi Elkjøp kl 6 idag til morgenen, og det var minst 15 stk i kø der. Jeg stakk da til Spaceworld, og der fikk jeg stå alene helt til butikken åpnet. Samme med butikker som COOP Obs og lignende.