Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  20 4245
DMT = intelligence
10 2
Jeg og en kompis skal prøve å oppnå en rus effekt med zolpidem til helga, og vi lurer på om dere kan dele noe. Av deres "trip stories" med dette stoffet?
Blanding med alkohol er gøy, men kan NESTEN garrantere deg at du/dere vil få blackout til tusen. Siden dette er et innsovnings middel så er sukker en viktig del for å få motsatt effekt av dem.

Lykke til!
Rusa på dette selv nå.
Fungerer fett og du gjør / sier mye rart! Planla et apotekran igår(var rusa). og idag bestemte jeg meg for å ikke gjennomføre det...
Nå sitter bare jeg og dama mi og innbiller oss at vi tenker det samme hele tiden.
DMT = intelligence
Trådstarter
10 2
Sitat av Laude Vis innlegg
Blanding med alkohol er gøy, men kan NESTEN garrantere deg at du/dere vil få blackout til tusen. Siden dette er et innsovnings middel så er sukker en viktig del for å få motsatt effekt av dem.

Lykke til!
Vis hele sitatet...
Skal nok blande med litt av hvert, tror kanskje det kan være lurt å bland med koffein også, hva synest du?

Uansett, takk for bra svar!

Sitat av Legevakten Vis innlegg
Rusa på dette selv nå.
Fungerer fett og du gjør / sier mye rart! Planla et apotekran igår(var rusa). og idag bestemte jeg meg for å ikke gjennomføre det...
Nå sitter bare jeg og dama mi og innbiller oss at vi tenker det samme hele tiden.
Vis hele sitatet...
Hahahaha, kan du skrive litt mer detaljer om rusen? (Hvis mulig)
Sitat av anonymemannen Vis innlegg
Skal nok blande med litt av hvert, tror kanskje det kan være lurt å bland med koffein også, hva synest du?

Uansett, takk for bra svar!
Vis hele sitatet...
Jeg tenkte egentlig på redbull/burn o.l pga mengden sukker :P Koffein er også en smart ting ja!
Men vær forsiktige, du gjør FORT dumme ting rusa på dette stoffet..


edit: Ang. Rusen så har du det bare drit gøy hele tiden, ler gjerne mye, tuller mye, endel snakke kick osv.
Energi kick er også ganske normalt. Ihvertfall for min egen del.

Edit 2: du kan også få svake halliser! :O)
Sist endret av Laude; 17. mars 2013 kl. 02:39.
DMT = intelligence
Trådstarter
10 2
Sitat av Laude Vis innlegg
Jeg tenkte egentlig på redbull/burn o.l pga mengden sukker :P Koffein er også en smart ting ja!
Men vær forsiktige, du gjør FORT dumme ting rusa på dette stoffet..


edit: Ang. Rusen så har du det bare drit gøy hele tiden, ler gjerne mye, tuller mye, endel snakke kick osv.
Energi kick er også ganske normalt. Ihvertfall for min egen del.

Edit 2: du kan også få svake halliser! :O)
Vis hele sitatet...
Skal kjøpe mye energidrikk da
Håper virkelig på halliser ettersom jeg elsker stoffer som lsd, dmt og magic mushrooms
Sitat av anonymemannen Vis innlegg
Skal kjøpe mye energidrikk da
Håper virkelig på halliser ettersom jeg elsker stoffer som lsd, dmt og magic mushrooms
Vis hele sitatet...
Blir IKKE på samme måte som LSD/Sopp/DMT. Du får kanskje litt farge endringer, men ingenting kraftig. Og gjerne litt andre småting.
For å øke effekten er alkohol en fin ting, men da er vi tilbake på blackout delen, og det er mye større sjangs for å gjøre dumme ting, du mister ganske mye hemmninger eller hvordan det skrivest.

Edit: Du trenger heller ikke mye energi drikker, det holder liksom med 1-2-3 bokser. Samme med øl/cider. Eventuelt kan du kjøpe en rusbrus som heter shaker, den inneholder både alkohol og koffein.
Sist endret av Laude; 17. mars 2013 kl. 02:46.
DMT = intelligence
Trådstarter
10 2
[quote=Laude;2873384]Blir IKKE på samme måte som LSD/Sopp/DMT. Du får kanskje litt farge endringer, men ingenting kraftig. Og gjerne litt andre småting.
For å øke effekten er alkohol en fin ting, men da er vi tilbake på blackout delen, og det er mye større sjangs for å gjøre dumme ting, du mister ganske mye hemmninger eller hvordan det skrivest.

Edit: Du trenger heller ikke mye energi drikker, det holder liksom med 1-2-3 bokser. Samme med øl/cider. Eventuelt kan du kjøpe en rusbrus som heter shaker, den inneholder både alkohol og koffein.[/QUOTE

jeg forventer ikke for mye av dette stoffet, så jeg skal ikke sammenlikne det med lsd ihvertfall!

God ide det med shaker ja! Den er drit god!
en drittsekk såklart
drittsekken's Avatar
Tok to..
Endte med masse krøll som at jeg bare sto og så på en veninne pisse. ja, jeg bare sto der, med åpen munn og så dum ut, No biggie liksom..
Husker spindelvev overallt, alver under skrivebordet, mye gråt, jeg som fikk en kristen veninne til å kjøre meg ut til busstasjonen kl 3, for å kjøpe "kabel til headsettet" (hasj) for 400kr jeg lånte i full "på trynet" rus av en jente på internatet jeg aldri har snakket så mye med, også klokken 3 på natten. så knuste jeg en c-vitamin brusetablett, og la den OPPÅ en bærepose, midt på gulvet, fordi jorden trengte næring.
Jeg barberte meg også.

Moralen: hypnotika er crap å ruse seg på.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Tok to for 20min siden, tastaturet "flyter når jeg skriver og er rart å vri på hodet Tok et par øl for en time siden, hva anbefaler dere å gjøre når man blir kake?

og hvor mange mg er skadelig? Er zoldipem det samme som stilnoct, og hva skjer med effekten hvis jeg røyker weed?
Sist endret av Heisenberg1; 31. mars 2013 kl. 03:08.
Om jeg ikke husker feil er zolpidem det samme som stilnoct.

Når jeg er på pille rus(alene) digger jeg chillout trance, gjerne litt proggresivt. Jeg kan ikke bevege meg utendørs i pillerus(alene) for da blir det fort kriminelle handlinger for min del.
Du kan lett spise noen til å drikke noen øl til, du kan ende opp med blackout hvor dumme ting fort kan skje som du sikkert vet fra andre erfaringer :P

Mener å ha hørt at å blande hypnotika og THC kan være en dårlig ide, men kan være jeg blander med noe annet.
Jeg personlig liker å blande alt med cannbis.. :P men jeg har tatt noen meget dumme valg her å der for å si det mildt.
Sist endret av Laude; 31. mars 2013 kl. 03:17.
Sitat av Kramer Vis innlegg
Tok to for 20min siden, tastaturet "flyter når jeg skriver og er rart å vri på hodet Tok et par øl for en time siden, hva anbefaler dere å gjøre når man blir kake?

og hvor mange mg er skadelig? Er zoldipem det samme som stilnoct, og hva skjer med effekten hvis jeg røyker weed?
Vis hele sitatet...
Zolpidem og Stilnoct er det samme. Jeg tar selv mellom 2-4x10mg hver kveld, avhengig av dagsformen mot innsovningsvansker.

10 minutter: samsynet kobler ut, og du begynner å se dobbelt. Når man ser dobbelt kan feks. Den vanlige katten din stå på gulvet, mens hallis-utgaven av katten fly 2meter over.
Man må kunne se objektet før man kan ha halliser om det

Man ser altså ikke rosa elefanter.

20 minutter: rimelig ør i hodet, og det er problematisk å gå rett.
30 minutter: lagringsmulighetene til hjernen kobler ut, som resulterer i at jeg tror jeg sover, og kroppen min følger etter ved å sovne selv.

Om noen snakker til meg etter 30 minutter husker jeg ingenting av samtalen når jeg våkner dagen etter. Jeg har også ved flere anledninger tatt en dusj jeg ikke husker noe s.

Kombinering med weed drar det for langt over grensa, og man får brekninger og oppkast. Det er direkte meatspin i hjernen.
Jeg har ihvertfall ALDRI fått brekninger/oppkast av å kombinere cannabis med stilnoct/zolpidem, så det er vell litt inviduelt?
20-40mg er jo ikke heller den største dosen(uten alkohol inni bildet) så hvordan er toleransen din? Hvor lenge har du gått på dem? (jeg har brukt dem i korte perioder og kjøpt illegalt til rus-sammenheng, å jeg har aldri fått så sterke effekter av så lav dose med mindre det er noen av de første dagene jeg har inntatt.)
Sitat av Laude Vis innlegg
Jeg har ihvertfall ALDRI fått brekninger/oppkast av å kombinere cannabis med stilnoct/zolpidem, så det er vell litt inviduelt?
20-40mg er jo ikke heller den største dosen(uten alkohol inni bildet) så hvordan er toleransen din? Hvor lenge har du gått på dem? (jeg har brukt dem i korte perioder og kjøpt illegalt til rus-sammenheng, å jeg har aldri fått så sterke effekter av så lav dose med mindre det er noen av de første dagene jeg har inntatt.)
Vis hele sitatet...
Jeg har gått på dem i snart halvannet år mens jeg venter på at en spesialist skal undersøke søvnproblemene mine.

Jeg er nok en lettbrukte iom at jeg ikke trenger større doser.
en drittsekk såklart
drittsekken's Avatar
noen som vet om det er mulig å ta 20mg valium, røyke noen joiner og så ta en zolpidem (tror det er 5mg tabletter), uten å kubbe på flekker eller falle om? hvordan er blackouten? evt forslag til dosering på div om det ligger for høyt.

takker på forhånd
Med alkohol i blodet å eventuel lav toleranse er ikke til å anbefale, da er blackouten gaaanske nær!

Men uten alkohol vil jeg si at det er 0 fare for det. Men start med litt, åsså ser du formen ann så kan du kanskje ta litt til.

ikke vits å overdosere når du allerede har det gøy på 10mg, da kan du spare siste rest til en annen dag!
en drittsekk såklart
drittsekken's Avatar
har ikke alkohol, men har 8x zolpidem og 5x 10mg blå valium. men jeg skal dosere litt anderledes, får se takk!
De blåe kan være veldig gode, så kan de være dårlige.

For ikke så lenge siden kjøpte jeg 200blåe, de første 100 var veldig gode, de 100 siste var ikke like gode men fremdeles gode. (blå fargen var lysere på det siste partiet, hvis jeg ikke husker feil )

zoplidem kan du ha det veldig morsomt med, men blackout faren kan fort bli stor(til og med uten alkohol)
en drittsekk såklart
drittsekken's Avatar
disse skulle visstnok være gode ifølge en veninnne. ja, har erfart kraften i blackout-piller
Sitat av drittsekken Vis innlegg
disse skulle visstnok være gode ifølge en veninnne. ja, har erfart kraften i blackout-piller
Vis hele sitatet...
Stemme var ein kompis som slokna på bade, av 6 Zolpidem og litt alkohol
en drittsekk såklart
drittsekken's Avatar
haha, ja alkohol forsterker veldig.. spess når det gjelder hypnotika, sammt at en får dårlig dømmekraft, ergo du ender opp på trynet. endte med å ta ti engang, få skyss i bilen til noen for å kjøpe hasj med penger kl 2 om natta (hun vet ikke at jeg ruser meg).
Sist endret av drittsekken; 5. april 2013 kl. 02:39.