Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1157
Hey! Jeg tenkte å kjøpe meg ett nytt spill til min ps3, og tenkte å kjøpe noe innenfor sjangeren "skrekk". Er det noen spesielle spill dere kan anbefale ? Jeg liker spill hvor du blir litt redd, altså litt skvetten til tider. Jeg har hele fear serien til dere som tenkte på det spillet :P Liker samtidig at spillet inneholder litt action! Takker for svar på forhånd !
Sist endret av Realtaylor; 8. juli 2012 kl. 16:53.
Det er en som spør om det samme her, så kan du kanskje plukke opp noen tips.
Jeg syns det er så mye tull med PS3 skumle spill. Er skuffa. Kjøpte PS3 til ungene og har lett etter mange spill uten hell.
Det er bare vold, blod og gørr.
Sitat av Mannie Vis innlegg
Jeg syns det er så mye tull med PS3 skumle spill. Er skuffa. Kjøpte PS3 til ungene og har lett etter mange spill uten hell.
Det er bare vold, blod og gørr.
Vis hele sitatet...

Du sier noe der ! har selv lett etter Bra skrekkspill... Finner som oftest ut samme kvelden at det tar 10 min å gjennomføre det, eller så bare suger det
Dead Space 2?
Er en del blod og gørr der også, men spillet er skikkelig skummelt også.
Sitat av Mannie Vis innlegg
Jeg syns det er så mye tull med PS3 skumle spill. Er skuffa. Kjøpte PS3 til ungene og har lett etter mange spill uten hell.
Det er bare vold, blod og gørr.
Vis hele sitatet...
Hvor gamle er ungene? gutter eller jenter?
vil anbefale Ratchet & Clank! elskte dette spillet da jeg var 7-10 år gammal! :P (spilte på PS2 da, men tror det har kommet ett eller 2 spill til PS3 og)

Siden du er ute etter barnespill tror jeg det er best å prøve å finne PS2 spill, mye betre utvalg der tror jeg.
Gamestop selger brukte spill, du kan jo se der ?

On topic:
Visst du er i et helt mørkt rom med mye lyd på dark souls er dette litt skummelt skal jeg tro
Dead space serien er jo ganske skummel. Eller så kan du teste ut Siren - Blood curse. Har ikke spilt det selv, men det skal være bra. Det kan lastes ned via PSN tror jeg.
[url="http://www.youtube.com/watch?v=pVzRo39P31I"]Dead island/URL] Konge zombie spill, som er så stressende at det er skummelt. anbefales på det sterkeste. kan spille i grupper opp til 4 stk sammen
Call of duty; Black ops

Nazi Zombie mode
Sitat av Prinlezz Vis innlegg
Hvor gamle er ungene? gutter eller jenter?
vil anbefale Ratchet & Clank! elskte dette spillet da jeg var 7-10 år gammal! :P (spilte på PS2 da, men tror det har kommet ett eller 2 spill til PS3 og)

Siden du er ute etter barnespill tror jeg det er best å prøve å finne PS2 spill, mye betre utvalg der tror jeg.
Gamestop selger brukte spill, du kan jo se der ?

On topic:
Visst du er i et helt mørkt rom med mye lyd på dark souls er dette litt skummelt skal jeg tro
Vis hele sitatet...
Eller Ty the tasmanian tiger! Elska det spillet som mindre.