Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1441
Ufrivillig filosof
Kusetjuv's Avatar
Hei

Jeg bruker for tiden Voipstunt

Med dette programmet er det mulig å ringe gratis, men bare til fasttelefoner. Det jeg leter etter, er et program som det faktisk er mulig å ringe til hvem som helst med, uten kostnader. Voipstunt har en begrenset ringetid, og når man har ringt mye nok, så må man betale med bankkort.

Ja jeg vet at google er min beste venn, men det kommer opp så mye rart som på en eller annen måte krever penger for å bruke. Enten det er skype, eller voipstunt etc.

Noen som har noe tips?
Sist endret av Kusetjuv; 20. juni 2012 kl. 21:11.
Anbefaler Viber!
Sitat av Gulingen Vis innlegg
Anbefaler Viber!
Vis hele sitatet...
Viber krever jo datatrafikk om man ikke er koblet til trådløst nett da... også må jo motparten også ha viber
Men nå har det jo seg slik at Viber er ganske populært.
Av kontaktlisten min på 50, så er det ca 20 som har Viber :-)
Ufrivillig filosof
Kusetjuv's Avatar
Trådstarter
Sitat av 23732 Vis innlegg
Men nå har det jo seg slik at Viber er ganske populært.
Av kontaktlisten min på 50, så er det ca 20 som har Viber :-)
Vis hele sitatet...
Nå har det seg slik at det er irrelevant til spørsmålet mitt, jeg er ute etter et program man kan bruke gratis til å ringe til fasttelefoner og mobiltelefoner.
Tviler sterkt på at det finnes. Det koster faktisk penger å ringe, så hvis du ikke betaler det, må noen andre betale det, som for eksempel utvikleren av et slikt program.
There is no free lunch :-)
Å bruke mobilnettet koster penger, så hvis du kan ringe gratis så er det noen andre som betaler for deg eller du svindler noen
VoiPdiscount kan du ringe gratis med til mange land(både fasttlf og mobil) Ellers kan du bli med på prosjektet jeg planlegger, altså spleise flere på en server(Sette opp et vpn) samt en voip server og bruke et program som kobler seg opp mot de forskjellige protokollene av voip, som skype, viber, voipdiscount, whatsapp, osv osv. Samt at den står med et tlf kort i med 2 simkort med et for usa og et annet for resten v verden, som da er gratis å ringe for i det landet man er koblet opp på internett via. Og resten av detaljene forteller jeg om dere er med på prosjektet, men det vil bli så og si gratis å ringe, sende sms, sure så mye man vil osv. For en fastpris i måneden.. Må ha dataabbonent på mobilen, evt ha et med ganske lav Maks pris pr dag for data.. (f.eks maks 10-15kr dagen) så kan man ringe og surfe så mye man vil overalt hele tiden, samt kryptert!

Sitat av Jannis! Vis innlegg
Tviler sterkt på at det finnes. Det koster faktisk penger å ringe, så hvis du ikke betaler det, må noen andre betale det, som for eksempel utvikleren av et slikt program.
Vis hele sitatet...
Finnes måter man kan gjøre det gratis på.. Hvor selve utviklerne har funnet en måte det er gratis på.. Bare å kopiere dems idèer.. Lettest i linux dog, ellers må man ha masse forskjellige programmer intallert..(i windows altså)