Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 3218
Hei, jeg lurer på om noen vet om noen områder som egner seg for Urban Exploring i Aust-Agder området?
▼ ... over en måned senere ... ▼
Dette lurer jeg også litt på xD
mener og huske det var en hel haug med bunkerser ute på noen øyer men kan ikke huske hvilke
Kilsund er det Kalvesund.
Men noen andre områder.
▼ ... mange måneder senere ... ▼
er en del forlatte hus rundt forbi da. vet om 2 eller 3 i grimstad iallefall :S Men er det det du skal ha tak i eller stor bygninger?
▼ ... over et år senere ... ▼
Noen som vet noe idag?
Jeg har spurt rundt, men er tydeligvis ikke mye annet enn på kilsund..
er et gammelt, forlatt hus ved barbu skole i arendal. går du fra skolen mot barbuhallen så er det på høyre side.
Finnes bunkere på Justøya utenfor Lillesand. Er selv veldig interessert i å få sporet opp øde, gamle og forlatte hus/gårder i denne kanten av landet. Får vel gjøre litt research fremover.
Sitat av KreaDep Vis innlegg
Finnes bunkere på Justøya utenfor Lillesand. Er selv veldig interessert i å få sporet opp øde, gamle og forlatte hus/gårder i denne kanten av landet. Får vel gjøre litt research fremover.
Vis hele sitatet...
Hvor ca på Justøya er dette?
Sitat av kaixlaiv Vis innlegg
Hvor ca på Justøya er dette?
Vis hele sitatet...
På den siden av øya som vender ut mot åpent hav. Flere mørke innganger rundt i fjellene der. Husker ikke nøyaktig beliggenhet, er en del år siden sist jeg gikk rundt på den øya.
Sitat av Fuzzybossen Vis innlegg
Jeg har spurt rundt, men er tydeligvis ikke mye annet enn på kilsund..
Vis hele sitatet...
Det ligger også en del på randøya, som ligger rett ved tømmerstø.
Sitat av tissemannX Vis innlegg
Det ligger også en del på randøya, som ligger rett ved tømmerstø.
Vis hele sitatet...
Tenker du på forlatte bygg da?