Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1882 201849
Hei jeg bare lurte på om noen her har tips om hvor Skyrim er billigst å kjøpe?
Vil ha det nedlastbart, akkurat nå trur jeg at jeg velger Cdon som har det for 349,- http://cdon.no/spill/elder_scrolls_v%3a_skyrim/
Hvis noen vet om noen bedre er det flott om dere sier ifra.

Må nevne at denne tråden har hvert et stort overtalelses moment:P
Sist endret av Skauman; 15. november 2011 kl. 14:11.
Sitat av Nikon01 Vis innlegg
En ting jeg lurer på.
Installerte Skyrim på jobb bare for å ha noe å gjøre i dødtiden.
Brukte command for å skaffe Elven sword osv osv.

Men merket at dmg på disse ikke var så veldig høyt. Går det ann å skaffe bedre eller scaler de utifra levelen din?
Vis hele sitatet...
Du kan oppgradere sverd på "Workbench". Elven sword trenger moonstone for å oppgradere om jeg ikke husker helt feil.
Sitat av Jennymas Vis innlegg
Det har jeg. Den stod utenfor i går men nå finner jeg den rett å slett ikke
Vis hele sitatet...
samme skjedde med meg, men da hadde hesten angrepet noen ulver mens jeg var inne i en hule, så hesten din er nok død, kjøp en ny en,

Er lvl 16 nå og har hatt 4 hester.
Sitat av kaixlaiv Vis innlegg
samme skjedde med meg, men da hadde hesten angrepet noen ulver mens jeg var inne i en hule, så hesten din er nok død, kjøp en ny en,

Er lvl 16 nå og har hatt 4 hester.
Vis hele sitatet...
Les hva jeg skrev tidligere i hvit skrift. Jeg har aldri kjøpt en hest - jeg fikk en
Sitat av Jennymas Vis innlegg
Les hva jeg skrev tidligere i hvit skrift. Jeg har aldri kjøpt en hest - jeg fikk en
Vis hele sitatet...
Samme det vel. xD den er sikkert død
Sitat av Nikon01 Vis innlegg
En ting jeg lurer på.
Installerte Skyrim på jobb bare for å ha noe å gjøre i dødtiden.
Brukte command for å skaffe Elven sword osv osv.

Men merket at dmg på disse ikke var så veldig høyt. Går det ann å skaffe bedre eller scaler de utifra levelen din?
Vis hele sitatet...
Du må oppgradere via Grindstone ikke Workbench den er for armor/shields
noen som har funnet ut en måte og få tatt The numbers job questet i Riften?
Sitat av Sicksakk Vis innlegg
noen som har funnet ut en måte og få tatt The numbers job questet i Riften?
Vis hele sitatet...
Tror det er glitched: http://www.youtube.com/watch?v=V-ItCZuYsVI
er det mulig og legge fra seg loots i et skap eller noe ?
Sitat av DingoXo Vis innlegg
er det mulig og legge fra seg loots i et skap eller noe ?
Vis hele sitatet...
Yup, men det er sjansen for at det blir stjelt da.
Noen som vet hvor jeg finner Eorlund? Skal slipe et sverd for en i en klan.
Du finner han bak "slottet" i Whiterun, ved Skyforge.
Wooo! Jeg fant en hund i ei lita hytta langt ut i skauen.

Eieren lå død i senga, så jeg adopterte hunden. Fallout 3 flashback ftw.
Faen dere har kommet langt :P
Har nesten ikke tolmodighet til å komme så langt jeg :P Har starta på nytt 3 ganger nå pga at jeg ikke liker de jeg lager.

Har hatt mage og warrior nå. Tenkte kanskje noe med daggers og bow nå. Noen forslag? Noen som er kjappe til å slå og som er litt AWESOME?
Sitat av Nikon01 Vis innlegg
Faen dere har kommet langt :P
Har nesten ikke tolmodighet til å komme så langt jeg :P Har starta på nytt 3 ganger nå pga at jeg ikke liker de jeg lager.

Har hatt mage og warrior nå. Tenkte kanskje noe med daggers og bow nå. Noen forslag? Noen som er kjappe til å slå og som er litt AWESOME?
Vis hele sitatet...
Kahjiit eller wood elf. Wood elf er god med bue, kahjiit er rask. Og begge er vel gode innen sneak
Sist endret av Eiol; 15. november 2011 kl. 16:10.
Takker Hva med Elf? altså begge to. Er vell en dark elf og en anna eller?
Pretty Princess
Freaken's Avatar
Jeg skaffa meg Skyrim her om dagen, men jeg kommer ikke lengre enn åpningscenen? Jeg kommer dit der jeg skal bli halshugget, og så ligger jeg der mens en drage flyr i bakgrunnen og han gubben står med øksa, men så skjer det ikke noe mer. Har prøvd å save+loade, men kommer absolutt ingen vei.

Har kjøpt lovlig kopi fra steam og det som er. Har sett andre folk har lignende problemer, men har ikke funnet noen løsninger. Noen her som har peiling på hva jeg kan gjøre?
vet noen hvordan man kurerer å være varulv?
altså jeg har googlet og googlet... men finner ingenting, JA jeg har befridd han leaderen til companions, men jeg kan ikke bruke samme metode for meg selv (ja jeg har det hodet) KP for svar
Sitat av Freaken Vis innlegg
Jeg skaffa meg Skyrim her om dagen, men jeg kommer ikke lengre enn åpningscenen? Jeg kommer dit der jeg skal bli halshugget, og så ligger jeg der mens en drage flyr i bakgrunnen og han gubben står med øksa, men så skjer det ikke noe mer. Har prøvd å save+loade, men kommer absolutt ingen vei.

Har kjøpt lovlig kopi fra steam og det som er. Har sett andre folk har lignende problemer, men har ikke funnet noen løsninger. Noen her som har peiling på hva jeg kan gjøre?
Vis hele sitatet...
hmm rart, det som skal skje er jo at dragen lander på bygget bak mannen med øksen så spruter ild så skal du rømme..
ikke for og røpe noe men bare så du vet hva som ''skal'' skje.
Sitat av Ozma Vis innlegg
Du finner han bak "slottet" i Whiterun, ved Skyforge.
Vis hele sitatet...
Takk! Du er en engel.
Jeg sliter med en bug/glitch på PS3 versjonen. Jeg ble til en varulv hos Companions og måtte spille ene delen i third person. Etter jeg fullførte har jeg ikke fått til å komme tilbake i first person. Prøvd å slå/av på PS3en og fortsette. Fortsatt third person hvor mye jeg prøver. Hvordan kommer jeg tilbake i first person? Har prøvd L3 knappen
Skulle gjerne ha skippa introen i begynnelsen. It takes so fucking long time
Sitat av Nikon01 Vis innlegg
Skulle gjerne ha skippa introen i begynnelsen. It takes so fucking long time
Vis hele sitatet...
Storybuilding ftw!
Skulle ha vært et valg om å skippe. Har sett den 4 ganger nå -_-
Best uten ball!
r0bin's Avatar
Noen som har peil på hvor en kan finne en dark elf npc? Må drepe han for å ta blodet hans i en quest.. har funnet alle de andre elvene men ikke dark..
Sitat av 1337Wince Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Den fungerte hos meg. Nå husker jeg ikke akuratt den questen, men jeg et "Leder" for Thieves Guild, så jeg regner med jeg har gjort den på en eller annen måte.
Bestilt spillet, kommer antakeligvis imorgen! Har aldri spilt et sånt spill før, men gleder meg noe j*****
Hvem av disse organisasjonene / klanene er det best å være med i? (Level 8 nord)
Sitat av r0bin Vis innlegg
Noen som har peil på hvor en kan finne en dark elf npc? Må drepe han for å ta blodet hans i en quest.. har funnet alle de andre elvene men ikke dark..
Vis hele sitatet...
Jeg fant i en bandit camp.
Best uten ball!
r0bin's Avatar
Sitat av Bruskork1 Vis innlegg
Hvem av disse organisasjonene / klanene er det best å være med i? (Level 8 nord)
Vis hele sitatet...
Hvis du snakker om rebels/imperial organisasjonene så blir vel det mest naturlig for din Nord å væe med i rebels, da de kjemper for å frigjøre Skyrim og la folk tilbe Talos.

Det fant jeg ut etter jeg joina Rebels med min High Elf, noe som er noe dumt da det var de som forbød å tilbe Talos.. og da var det selvfølgelig for sent å bytte..:P

edit: takk elge, skal gjennomsøke enhver bandit camp nå=)
Sist endret av r0bin; 15. november 2011 kl. 17:06.
Sitat av r0bin Vis innlegg
Noen som har peil på hvor en kan finne en dark elf npc? Må drepe han for å ta blodet hans i en quest.. har funnet alle de andre elvene men ikke dark..
Vis hele sitatet...
Finner mange Dark Elves i Whiterun i "the greyquarter"
Sitat av Bruskork1 Vis innlegg
Hvem av disse organisasjonene / klanene er det best å være med i? (Level 8 nord)
Vis hele sitatet...
Alle sammen
Noen måte å se HP på hesten din? Og er det en måte å se på kartet hvor hesten din er (om du fast travler ett sted, og ikke husker hvor du satt den fra deg)??

Og er det forskjell på hester? (stamina, HP, osv)?
Kan hestene levle?
Et kjapt spørsmål? Hvor skiller man opp bs osv? Får ikke gjort noe mere nå for jeg har full skill
Heeeeei! Kan man ikke lenger "lage" egne spells som i Oblivion?

Og, hvilke containere kan jeg lagre loot i i huset mitt(whiterun)?
Sitat av HabbaLaBiba Vis innlegg
Heeeeei! Kan man ikke lenger "lage" egne spells som i Oblivion?

Og, hvilke containere kan jeg lagre loot i i huset mitt(whiterun)?
Vis hele sitatet...
Hei!
1. nei.
2. I kista ved senga di (2. etasje)
(° ͜ʖ °)
Zyke's Avatar
Sitat av HabbaLaBiba Vis innlegg
Heeeeei! Kan man ikke lenger "lage" egne spells som i Oblivion?

Og, hvilke containere kan jeg lagre loot i i huset mitt(whiterun)?
Vis hele sitatet...
Loot kan du store i huset ditt, alt fra chests til drawers. Så lenge det er ditt hus så vil det ligge der til du tar det ut. Om du derimot lagrer det i en chest du ikke eier er det fare for at det kan bli stjelt.
Inform & TOTS & MOTM
sam500's Avatar
Er det noen class som er best?
Og hvis ikke, er det et stort minus å ikke velge den klassen som har de styrkene du kommer du å bruke i lore?
Sitat av sam500 Vis innlegg
Er det noen class som er best?
Og hvis ikke, er det et stort minus å ikke velge den klassen som har de styrkene du kommer du å bruke i lore?
Vis hele sitatet...
Alle klasser har pluss og minuser. Og nei, det gjør ikke veldig mye om du for eks. vil være breton, som er gode til magi, men bruker twohanded axe. Men, det vil selvfølgelig være lettere/smartere å velge en som er god på det du vil spessialisere deg på.

Synes forresten det er mye teite spm nå... om hva som er best osv. Ingenting som er best! Spill som DU vil Det er jo litt av greia.
Inform & TOTS & MOTM
sam500's Avatar
Sitat av Eiol Vis innlegg
Alle klasser har pluss og minuser. Og nei, det gjør ikke veldig mye om du for eks. vil være breton, som er gode til magi, men bruker twohanded axe. Men, det vil selvfølgelig være lettere/smartere å velge en som er god på det du vil spessialisere deg på.

Synes forresten det er mye teite spm nå... om hva som er best osv. Ingenting som er best! Spill som DU vil Det er jo litt av greia.
Vis hele sitatet...
Vet det er teit, men i tilfelle...
Det som var, var at jeg hadde lyst til å spille high elv, i tillegg har jeg lyst til å være archer.
Så jeg lurte på om jeg mistet mye av å spille high elf til det.
Sitat av sam500 Vis innlegg
Vet det er teit, men i tilfelle...
Det som var, var at jeg hadde lyst til å spille high elv, i tillegg har jeg lyst til å være archer.
Så jeg lurte på om jeg mistet mye av å spille high elf til det.
Vis hele sitatet...
Det går nokk væældig bra Wood elfs er jo mer "tilrettelagt" for archery, men vil du være high elf går det finfint.

Edit: http://elderscrolls.wikia.com/wiki/Race Her ligger det oversikt over alle rasene Så kan du sammenligne osv
Sist endret av Eiol; 15. november 2011 kl. 18:01.
usertitle import
bleh's Avatar
Eiol: High elf og wood elf er to forskjellige races.

Wood Elf er for archerbonus i starten. High elf er mer magic. Dette er kun i starten da, men uansett greit å velge passende fra starten av synes jeg.
Er det mulig for meg som spiller warrior og bryte ned min fine øks med flammespell på, for så å kunne forhekse en bedre øks, eller må man være skillet i magi?
usertitle import
bleh's Avatar
Sitat av G4ndj1 Vis innlegg
Er det mulig for meg som spiller warrior og bryte ned min fine øks med flammespell på, for så å kunne forhekse en bedre øks, eller må man være skillet i magi?
Vis hele sitatet...
Det skal gå fint, finn en Arcane Enchanter eller hva det bordet heter. Det er bla en i Dragonsreach. Velg "Disenchant".
Sitat av bleh Vis innlegg
Eiol: High elf og wood elf er to forskjellige races.

Wood Elf er for archerbonus i starten. High elf er mer magic. Dette er kun i starten da, men uansett greit å velge passende fra starten av synes jeg.
Vis hele sitatet...
Takk for at du påengterte det jeg skrev

Men hvor finner man flere ord til shouts man allerede har funnet? Har mange med bare et ord, men det skal jo være tre, noe som gjør shout'et kraftigere.
Sitat av Bruskork1 Vis innlegg
Hvem av disse organisasjonene / klanene er det best å være med i? (Level 8 nord)
Vis hele sitatet...
Jeg tenker da på "Champions", "Dark Brotherhood", osv.
Sitat av Bruskork1 Vis innlegg
Jeg tenker da på "Champions", "Dark Brotherhood", osv.
Vis hele sitatet...
Bli med i alle :-)
Startet akkurat en Orc, hva burde jeg satse på? Two handed eller one handed og shield?
Sitat av JVMyhre Vis innlegg
Møtte akkurat på et lite problem
http://www.youtube.com/watch?v=0T0ANCUb53U
Vis hele sitatet...
Gjorde akkurat det der selv. krosis gjør veldig vondt. løsningen min bli å skyte dragen mens jeg var i sneak så den begynte å fly. krosis aggroet ikke. deretter drepte jeg dragen. etterpå sloss jeg kun not krosis. Kjørte en feig kamp hvor jeg gjemte meg bak en stein så ikke fireballs traff meg og brukte buen :-)
Sitat av etse Vis innlegg
Gjorde akkurat det der selv. krosis gjør veldig vondt. løsningen min bli å skyte dragen mens jeg var i sneak så den begynte å fly. krosis aggroet ikke. deretter drepte jeg dragen. etterpå sloss jeg kun not krosis. Kjørte en feig kamp hvor jeg gjemte meg bak en stein så ikke fireballs traff meg og brukte buen :-)
Vis hele sitatet...
Ja, får prøve på det der eg også. Ble litt mye på en gang gitt