Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 689
Hva skal jeg bruke til og kjøre filmer av typen .3ivx ?
www.google.com tar 2 sek og finne det der...
Det er en quicktime-codec.

http://www.3ivx.com/

Hvordan fant jeg ut dette : Jeg åpna siden www.google.com og i det hvite feltet like over der det står "søk" skrev jeg inn (ved hjelp av tastaturet) "3IVX + CODEC" og vips kom det opp mange svar, bl.a www.3ivx.com. Så enkelt er det altså.
Sist endret av DonTomaso; 17. februar 2004 kl. 02:50.
Kicker's Avatar
Trådstarter
Jasså ? Er det så enkelt ?
Google meg her og google meg der.

Men, takker for svar..
Don Tomaso: Du har bare DELVIS rett mht QuickTime; 3ivx er en mpeg4-kodek, som er kompatibel med mpeg4-implementeringen i QuickTime 6 og senere. *flisespikkeri*

Ikke sikker på dette, men det er slett ikke umulig du kan spille av disse med ffdshow heller. Sjekk om det egentlig er avi-format med annet suffix (samme som f.ex. *.divx-filer), i så fall kan du forsøke å rename til avi og spille den av den veien.

Lykke til. Og SØK før du spør neste gang da, ok?

Og du har selvfølgelig rett mht Jokke, norsk rock blir aldri det samme uten den mannen....
Up is the new down
SilverKhan's Avatar
Jeg kjørte en 3ivx gjennom gspot, både med avi og mov endelse, men den påstod det var en quicktimefil....
Sist endret av SilverKhan; 17. februar 2004 kl. 16:15.