Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 538
ja, nå har sikkert 10 stk anbelfalt meg å bruke dette progget.
men, uanset hvilken kompresjon jeg velger, så får jeg ikke dvd'n til å passe på en dvd-r plate. en jeg veit om sa at han kunen vise meg hvordan det kunne fikses, men jeg har ikke tid til å vente i mange dager.
så det er sikkert noen her som har brukt dette progget, og kanskje dere kan hjelpe meg.

http://home.no/darris2k/nff/hyl.JPG

slik ser det ut. jeg er jo ikke akuratt interesert i å se filmen i still bilder heller liksom.
hmm ser ut som du må rippe den til 2 dvd'r siden filmen er på 7gb. sjekk www.doom9.org for guide til det.

uansett vil jeg ikke anbefale 40% bildekvalitet, tror det nærmer seg vhs da.
|Stress|: det har faktisk ikke så mye å si, det blir brukbar kvalitet så lenge du ser på en tv! har selv kuttet ned 7 gb til 4,3 gb, det er bare å ta ut selve filmen, ikke noen menyer eller noe annet.

i toolbaren ser du en knapp som heter "re-author", trykk på den så kan du velge bare filmen, så komprimerer du den. da får du ikke med meny eller ekstramatrialle, men det er som regel ikke så mye bra der...

Jeg pleier bare å ta hele filmen med menyer og sånt dersom ikke det er for mye og det ikke har noe å si!
WTF?
Darris's Avatar
Trådstarter
forresten; hvorfor må man ned på 4,3 gb, når dvd-r platene er på 4,7 gb?
DVD-5 plater (1-sidet, 1 lag) lagrer opp til 4 700 000 000 bytes, som tilsvarer nesten 4.38 GB.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Kunne jo være en tanke å oppgradere til siste versjon først; 3.0 beta 5. www.doom9.org - download - vob tools.