Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 647
Hei. Lurte på om det var noen her inne som tilfeldigvis satt på et filmmanus enten skrevet på norsk eller engelsk, eller har ideer til noe som kan bli et filmmanus.Trenger nemlig noen ideer til en oppgave jeg har fått å sitter desverre bom fast på hva historien skal gå ut på

Takk på forhånd
Sitat av REGLER
Gjør leksene dine selv.
Dette er ikke et sted for deg å få hjelp til leksene dine. Dette har vi måtte sette en begrensning på grunnet den store mengden regelbrudd og søppel denne typen emner medbringer.
Vis hele sitatet...
Leksehjelp er dessverre imot reglene her på nFF
Sitat av sky_king Vis innlegg
Leksehjelp er dessverre imot reglene her på nFF
Vis hele sitatet...
Han spør bare om noen sitter inne på et filmmanus for og få noen ideer.
Dette hadde alle lærere likt. Dette er et stort pluss i boka at du gjør grunding reasarch!

Edit: http://www.imsdb.com/
Er noe for deg
Sist endret av Rallo Tubbs; 7. april 2010 kl. 16:54.
Trådstarter
Akkurat som Cartman Jr sier er det ikke leksehjelp jeg er ute etter. Det eneste jeg ber om er litt råd/tips om hvordan jeg skal få kommet igang med skrivingen.

Takk for svaret Cartman Jr, men har allerede vært innom IMSDB ol. et titalls ganger allerede
Allikevel KP til deg
Sist endret av Labtec; 7. april 2010 kl. 17:13.