Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 792
Om jeg setter opp en side som folk kjøper en programvare, og betaler med paypal, kan jeg da overføre pengene fra paypal-kontoen til min bankkonto uten å skatte? Er under 18 år, og vil ikke registrere noe som helst i mine foreldres navn.

Er dette en mulighet?
ingen som vet..?
Soldier - Shift Com.
Stickyshift's Avatar
Vel, les regler under paypal. Må vel stå noe om et maks beløp som du kan ha der. Såvidt jeg vet, bruker paypal bare et kort når den tar betaling, og ikke noe kredit fra siden.
HÆ? Det er vel ikke det han spør om vel?

Dersom du overfører penger fra PayPal kontoen din til bankkonto så får ikke skattemyndighetene vite noe om det, men om det blir snakk om store summer så vil kanskje banken være pliktig å oppgi det.

Men det blir ikke skattefritt av at du gjør det på denne måten, det blir i så fall en måte å unndra skatt på

Men PayPal har vel 18-års grense vel?
The Ultimate allergy pill
zyrtec's Avatar
Jeg har overført flere store summer fra paypal og aldri blitt skattet, hold deg under 10 000 om gangen og ikke for ofte så skal det gå bra
Sitat av zyrtec
Jeg har overført flere store summer fra paypal og aldri blitt skattet, hold deg under 10 000 om gangen og ikke for ofte så skal det gå bra
Vis hele sitatet...
Ok, takk