Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 2546
Game disconnected
pokemon's Avatar
Hei, ser nå at det ligger 4 episeder med game of thrones sesong 5 ute på nettet, og på next-episode.net så skal ikke engang episode 1 komme for om 17 timer til, hva er det som er skjedd? er episodene legit?
Det ser ut til at screener-kopier (f.eks. til forhåndstitt for journalister) er lekket og publisert. Vannmerkene skal være delvis fjernet.
det er legit, alt med grønn/lilla hodeskalle er som regel legit. EZTV og ETTV er alltid 100% safe.
Lastet ned første episode og vil se det er en brukbar kvalitet og se på hvis man ikke klarer og vente!
Føler en nesten blir tvunget til å se de fire første nå, det vil bli en umulighet å komme seg gjennom den neste måneden uten å snuble over en eller annen spoiler på nettet :/
Lastet ned episode 1, men var ikke imponert over kvaliteten så kommer til å vente
Så alle 4 og angrer grusomt. Cliff hangeren på ep 4 er fantastisk. Nå kommer jeg til å lide i en mnd.
Hvorfor laste ned? Finnes nok av sider der du kan streame..
Popcorn Time har alle 4.
ヽ༼ຈل͜ຈ༽ノ
Lima's Avatar
Kvaliteten var sikkel søppel imo. Og HBO som faktisk gir oss episodene likt som i Usa fortjener støtte.
Jeg har sett de fire første episodene av sesong 5. Gir dem en sterk femmer på terningen. Synes denne sesongen hittil er bedre enn 4, 3 og 2, men kanskje ikke 1. Gleder meg til episode 5.