Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 852
Instagram feed, reels, story eller igtv?

Jeg har laget en ganske fin reisefilm som er omtrent ett minutt lang. Hvor skal jeg laste opp dette for å sikre at det når mange mennesker og for å få engasjement (visninger, følgere, likes)

Videoen min (drone) er filmet i stående modus, så den er perfekt for Instagram.

Men spørsmålet mitt er: Instagram-feed, reels, story eller IGTV ??? Eller bør jeg dra nytte av flere av alternativene og bruke mer enn ett?

Vennligst del tankene dine om dette og del gjerne dine beste strategier 💭
Det er ekstremt lett å få views på TikTok. Du kan legge den ut der også, og linke instaen din til TikTok.
Ville lagt ut videoen i instagramfeeden, samt som en story og deretter lagret det som en highlight på din instagram-profil.

Oppfatter det slik at det er bittelitt mere stress for folk flest og se på en igtv.
Uttalelsen min er kun basert på personlige erfaringer (og andre sine personlige erfaringer), men:

Insta har frontet reels kraftig etter at det ble laget. Flere har opplevd bedre resultater ved å bruke det, kontra igtv.

Men hvorfor velge en? Når du legger ut på reels, så er det også en knapp for å legge den til i din feed. I tillegg kan du reposte det hele til din story.

Pga algorytmen er det en stor sjanse for at en del av dine følgere ikke får med seg videoen fra feed, men som du likevel når raskt frem til hvis de ser storyen din.
Sist endret av inferno1296; 17. januar 2021 kl. 14:20. Grunn: Autocorrecten slo inn