Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1760
noen som har røykt den i det siste ?

har hvit papir med et svart "apple" logo på den , samme som datamaskin merket.
Den er god
Kom over den for en stund siden, jeg likte den ikke så godt veldig kortvarig men intens sativa følelse
Hater bønne som blir til sand tho , argh , får vel bare vere fornøyd for denne gangen...
Sitat av Fantastisk77 Vis innlegg
Hater bønne som blir til sand tho , argh , får vel bare vere fornøyd for denne gangen...
Vis hele sitatet...
Vi er alle forskjellig, selv digger jeg de typene da mekking går som en drøm
Den er grei. Er ikke noe fan av kief, men den funker til formålet. Jeg vil heller ha en skikkelig seig og mørk hasj
Sitat av Heimdall- Vis innlegg
Den er grei. Er ikke noe fan av kief, men den funker til formålet. Jeg vil heller ha en skikkelig seig og mørk hasj
Vis hele sitatet...
der tror jeg du har helt rett gitt.... det er pine meg sammenpressa kief hasj... høy thc factor gjir den rusen du snakker om

fatter heller ikke selv at folk liker det bedre en vanelig marrok , ikke mange som liker å røyke thc crystaller fremmfor selve budsa

blir for konsentrert, uansett takk for hjelp til å identifisere den.
Sist endret av Fantastisk77; 19. desember 2020 kl. 14:43.