Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 2571
Basically kom i en liten slosskamp og den venstre hånden er ganske fakt. Jeg følte noe knekke i den og den har hovnet skikkelig opp. Jeg må komme meg til legevakten, men vil de spør hvordan dette skjedde? Må jeg gi noe forklaring eller bryr de seg ikke?
de bryr seg ikke. bare si slosskamp. men om du er lur kan du jo bare si at du slo en dør.
Sist endret av Munin369; 3. desember 2020 kl. 19:21.
ok takk kan mods fjerne tråden?
du skulle ha postet anonymt lol. men det er nok heller ingen her inne som bryr seg hehe
Mods sletter ikke tråder

Men kan jo alltids bare skylde på flytting og at du mistet noe tungt over hånda.
Du var på fylla og kom hjem litt småsur og slo til skapet, en vegg eller en dør.
Eller alt mulig annet som gjør at man kan skade hånda uten slåsskamp er innblandet.

Sånn sett så tror jeg ikke de spør etter årsaken, men er greit å ha en unnskyldning i bakhånd sånn i tilfelle.
Ingen bryr seg. De har taushetsplikt og kontakter ikke snuten for sånt.
Si at du tok en handjager,å det gikk litt HARDT for seg... å se reaksjonen deres...
Hehh,doh.. Neeida.. Har selv kommet med knekt bein i handa..mener å huske de ikke spurte hva som skjedde hvertfall..å da hadde jeg faktisk slått til en dør!
Vant du? Var det en fair fight? :')
Knakk håndleddet på fylla en gang, har ikke peiling på hvordan, våkna bare opp neste dag med ulidelig smerter, som jeg da som hør og bør drakk vekk med enda større mengder vodka.
Uansett, så spurte verken fastlege eller legevakt om hvordan det skjedde, så ville ikke stresset unødig med noen komplekse dekkhistorier.
Sist endret av Jorg; 4. desember 2020 kl. 00:55.
Hvis de spør kan du også bare si at det er en privatsak. Så lenge du ikke kommer inn med skuddskader eller et økseblad i ryggen så er det jo helt det samme for legen. De blir kanskje litt fornærmet, men det får bare være. Du blir aldri nektet hjelp uansett
Det kommer folk i hopetall for sånt med en gang det er litt glatt ute. Ingen som kommer til å bry seg.
Kommer du med stikk eller skudd skader derimot...
Sitat av lolaper Vis innlegg
Basically kom i en liten slosskamp og den venstre hånden er ganske fakt. Jeg følte noe knekke i den og den har hovnet skikkelig opp. Jeg må komme meg til legevakten, men vil de spør hvordan dette skjedde? Må jeg gi noe forklaring eller bryr de seg ikke?
Vis hele sitatet...
Begynner noen å spørre og grave på grunn av dette, så kan du vel bare påstå at du falt og slo hånden din på grunn av is eller snø.

Er jo tross alt temmelig GLATT ute nå...
Sitat av lolaper Vis innlegg
"Det største tipset jeg kan gi deg er å ikke ende opp i sånne situasjoner igjen. Slutt å lek thug"
Vis hele sitatet...
- 1 uke siden
Sitat av nooname Vis innlegg
- 1 uke siden
Vis hele sitatet...
Heilt annen situasjon. Hendelsen jeg var blandet inn i var selvforsvar. Litt forskjellig fra å slå ned noen ut på byen hvor det kryr med politi og hvor sloss kampen startet over ord.
Ikke glem, uansett hva du forteller, uansett hvor nøye du er og hvor mange detaljer du er, så vil du i kjernejournalen se at det står noe helt helt annet fordi verken leger på legevakten eller sykehus klarer/gidder å skrive ned hva du faktisk sa skjedde. Etter et fall i 2017 så har jeg 5 forskjellige PDF'er i kjernejournalen. Ingen av de er i nærheten av virkeligheten, og de er ikke en gang i nærheten av hverandre. Uansett hvor mange spørsmål de spør for å vite nøyaktig hva de skal ta røntgen av (og med hva), så klarer de ikke ta til seg informasjon skikkelig.