Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 1660
Vet det er flere forskjellige sorte typer der ute av forskjellig kvalitet, men det jeg lurer på er at jeg har røykt en sort hasj type i det siste, veldig myk og trenger lite varme hever seg bra i tobakken og man blir bra stein på den ,

men jeg blir dårlig i halsen av den , ikke at den er for sterk å røyke at jeg får "sår-hals" men jeg blir helt tørr i halsen at det føles ikke godt å røyke i lengden , jeg har aldrig hatt en type hasj jeg må ta pauser fra å røyke..

føler også at den gir eller legger igjen et lag med olje eller noe slik i munnen som over tid føles ur som om du har cotten mouth eller fått tounge burn , akkurat som om det ligger et belegg igjen i munnen på tunga når du røyker denne , og det går ikke bort før du tar et par dagers pause..

jeg får mye kremting ut av denne hasjen , slags slim jeg må kremmte opp fra halsen hele tiden , helst de første timene etter man våkner og står opp på morgenen ,

uansett så føles det som det belegget som er på tunga kansje er nedover halsen også som gjør at den blir irritert ,

denne type hasj viker hverfall dårlig på min hals , er det noen som har vert borti den samme typen ? med samme symptomer?

ps. røyker vanngurge , ikke joints.
Jeg røyker ikke hasj for tiden, så har ikke vært borti den typen du nevner. Om du virkelig mener disse symptomene er reelle, og er kjent med hasj generelt, vil jeg fraråde deg til å røyke på den mer.
Anonym bruker
"Fortvilet Finnhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Mulig hasjen din er blandet ut med sauefett eller lignende. Forekommer oftere på sorting og ekstremt myk mørk bønne. Lever den tilbake.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Mulig hasjen din er blandet ut med sauefett eller lignende. Forekommer oftere på sorting og ekstremt myk mørk bønne. Lever den tilbake.
Vis hele sitatet...

hvordan foregår den prosessen egentlig ? og hvor skadelig er det å røyke..
Anonym bruker
"Grønn Bakkhest"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Får selv av og til vondt i halsen. Men tenker da også at jeg røyker et ulovlig rusmiddel med viten om at det mest sannsynlig er utblandet med noe.
Anonym bruker
"Parallell Hund"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
de fleste hasjtyper klarer jeg værtfall ikke røyke rent i pipe, da det fucker til halsen så til de grader, får ikke ned mange trekk da, hoster som en jævel etter et par trekk. Men dersom jeg blander ut i tobakk er problemet helt borte..
Anonym bruker
"Trekantet Varulv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Noen gir så jævlig halsrusk og jeg kan ikke forstå annet enn at de må inneholde andre juksestoffer for å fremstå bra. Sauefett var nytt for meg, men makes sense for å få den mjuk og gi inntrykk av at den er skikkelig god.
Anonym bruker
"Trekantet Varulv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Levere tilbake hasjen? Det er vel ingen dealere som gidder å være gem nok til å kjøpe tilbake solgt hasj..... Aldri hørt om noen som har levert tilbake men det man kan gjøre er å lære leksa og ikke kjøpe fra samme person igjen eller forklare greia for dealeren og gjøre en avtale på at du skal få testings før kjøp neste gang.
Anonym bruker
"Harm Fjellrev"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Fantastisk77 Vis innlegg
hvor skadelig er det å røyke..
Vis hele sitatet...
Tror ikke forskninga på mathasj (ferdigblanda med fett for å inntas oralt) har gitt oss svar på dette enda. Spis den om du absolutt må, magesekken er trossalt litt mer robust enn lungene. Husk varmebehandling så du ikke får E. coli.
Saufett hadde stinket såpass at jeg tenker fuck off med den teorien.

Hasj er ikke bra for halsen, du røyker jo fett.
Enig i at sauefett er lite trolig i moderne hasj.
Synes det har vært mye vannhasj som trygt kan kalles b-vare under tørka/corona..jeg får problemer med luftveiene av den.
Jeg får rett og slett bronkitt symptomer av den typen hasj....
Anonym bruker
"Blå Nøkk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg har en sort klump med noe, kanskje samme. Tente på den, sniffet røyken gjennom nesen, blødde. Kast den. Det er farlig bøff, hvis det er samme. Kjøpt i Oslo.