Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 6866
Testa magic truffles for første gang idag. Det var spes. Jeg og dama tok 10g hver, som skulle holde til en medium dose. Moste det og blanda det med juice. Var ikke bra, burde prøvd en annen måte, brakk meg når jeg kom til bunns. Jeg er glad jeg ikke tok mer første gang, for på et tidspunkt ble jeg ganske oppgitt, da jeg ble småkvalm, og hadde jeg trippa mer hadde det garantert føltes enda mer negativt.

Vi tok det om morgenen så vi ikke hadde spist noe på forhånd. En dårlig idé spør du meg. Jeg ble nok ikke kvalm av stoffet i segselv men pga for lite mat. Neste gang skal jeg passe på å ikke være sulten!

Men ja, bortsett fra det negative med at jeg måtte fokusere endel på å ikke spy den første halvtimen etter effekten kom (tok litt over en time), så var det veldig chill.

Første jeg merka var koseligere fargespekter. Nice! Så begynte veggene å puste og ting som hang på veggene flytta seg rundtomkring. Det var en mild nok effekt til at jeg bare ble sittende og se på og tenke "faan så kult lol" Og følte meg samtidig klar i toppen. Ble liksom 70talls stemning i stua, og skjønte hvorfor folk ble hippier, det var jo Så koselig og chill!

Merka økt følsomhet, litt bedre å ta på ting, og økt følsomhet for varme/kulde.

Prøvde også å ha sex. Merka økt følsomhet, det var mer digg enn vanlig å få en bj! Og under pulings kjentes det også bedre enn vanlig, kjentes ut som "den" var lenger enn normalt, at jeg kunne kjenne hver cm. Når dama hoppa av meg (hun var på topp) var det helt lol, kjentes ut som musa hennes var 1 meter dyp sikkert pga den økte følsomheten

Musikken ble mer viktig, ble mer påvirka av den. Så melankolsk musikk var skikkelig kjipt, måtte bruke tid på å finne 100% happy musikk.

Neste gang skal jeg definitivt:
- Øke dosen til 15g for å få mer spaca visuals.
- ikke være sulten!
- gjøre det ute i sola, parken tenker jeg.
- Absolutt ikke blande med juice. Får teste enten te eller yoghurt.

En ting jeg merka veldig godt var at følelsemønstre lett ble forsterka, om jeg følte meg litt dårlig, så ble det fort veldig dårlig (pga kvalmen) Og motsatt, når ting var bra, var det skikkelig bra!

Når effekten ga seg ble ting litt trist. Leiligheten stoppa liksom å leve :/ veggen pusta ikke lenger, bildene på veggen hadde dødd.. Det var kjedelig.

Så ser fram til neste gang
Sist endret av Trololo; 15. februar 2015 kl. 05:29. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
▼ ... over et år senere ... ▼
Fattigmannsblod;
Underklass's Avatar
Finnes det noen flere freakere som har erfaringer med denne typen? Jeg har lest rundt på nettet og har pekt meg ut denne som høyst sannsynlige kandidat til ferien i Nederland.
Sex blir irrelevant for meg på sånne greier, mye kulere å utforske så kan man heller ha sex etterpå.
Finnes det noen flere freakere som har erfaringer med denne typen? Jeg har lest rundt på nettet og har pekt meg ut denne som høyst sannsynlige kandidat til ferien i Nederland.
Vis hele sitatet...
10-15 g fersk dragons er midt i blinken for en nybegynner. God tur (tur) ��
Sist endret av makkapakka; 18. mars 2017 kl. 10:08. Grunn: Skrivefeil
Fattigmannsblod;
Underklass's Avatar
Dog er jeg langt ifra en nybegynner innen rusmidler. Har historie innen hasj, amfetamin, benzo, fleinsopp, MDMA, MDPV, LSD m.m.
Jeg har en merkelig høy toleranse for rusmidler. Kan spise 1g mdma eller 500 sopp uten å bli særlig trippet.
Trøfler er flott. Synes den er enda mer "snill" enn vanlig sopp. Kan være enda mer sikkerpå euforisk tripp. Men synes trøflene har blitt litt bingo på styrke. Har spist trøfler et par ganger siste par år - uten nevneverdig effekt. Etter litt research ser jeg at flere rapporterer ca null effekt av 10-15g.

Hvis du kan spise 500 sopp uten effekt - så er nok trøfler milde greier.
Du får fint tak i vanlig sopp under disken på trøffelutsalg-steder om du hører litt.. Hawaisopp er spenstige og virker nok selv på en tøff negl.
Dog er jeg langt ifra en nybegynner innen rusmidler. Har historie innen hasj, amfetamin, benzo, fleinsopp, MDMA, MDPV, LSD m.m.
Jeg har en merkelig høy toleranse for rusmidler. Kan spise 1g mdma eller 500 sopp uten å bli særlig trippet.
Vis hele sitatet...
Vel da ville jeg styrt unna trøflene, mye som må konsumeres visst du tåler en del, de er som sagt milde. 500 sopp? Flein? Er det tilfelle at du tåler heroiske doser, ville jeg gått for større doser cubensis/Hawaii/cyan, som er lett å anskaffe seg der. Alt over 5 g (tørket) med disse artene er etter min mening heroisk dose.
Anonym bruker
"Ivrig Jerv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Du kan tørke dem og knuse dem, knuser du dem med en morter så blir det bare fint mel og da er det lett å blande ut i vann eller juice. Men jeg synes det er helt ok å spise dem ferske også, litt nøttesmak egentlig. Ingen vond smak i det hele tatt synes jeg i hvertfall (Atlantis), men nå synes ikke jeg at kakuts smaker vondt heller da så mulig det er meg. Har selv merket litt i magen og det spiller ingen rolle om jeg har spist eller ikke på forhånd. Synes selv jeg merker det mer i magen når de er tørka enn ferske. Har du ferske kan du vakumpakke de og da holder de seg i hvertfall i 6-7 mnd og smaker nesten som ferske.