Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 599
Hei,

jeg har et irriterende problem hvor to volumkontrollvindu, samt et spotify-vindu så og si alltid vises på skjermen og dekker over andre ting jeg holder på med. Mesteparten av tiden er de der, men av og til forsvinner de en liten stund for så å komme tilbake. Noen som vet hvordan ordne opp i dette? Har googlet som bare det, men ander ikke hva jeg skal kalle problemet.

Legger ved bilde:



På forhånd takk!
Det er et kjent problem hos Spotify. Du kan laste ned et program som heter HideVolumeOSD . Eller vente på oppdatering fra Spotify eller Microsoft. Spotify har fått med seg at mange brukere vil ha muligheten for å slå av denne, og har gitt beskjed til Microsoft. Det er microsoft sin "addon" Synes selv den er veldig irriterende og venter på update. Gidder ikke installere et program for å få det bort.
Dette er skrevet om flere ganger på reddit. Svaret fra Spotify er at de skal tillate kundene å fjerne det i neste update om 2-3 ukers tid. Dette er en funksjon fra Microsoft sin side, men det er Spotify som har valgt å utnytte den - de har mildt sagt tatt hintet fra sinte kunder (heldigvis).