Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 9347
F01

F02

F03

F04

F05


Flotte bilder! Tar også mye bilder i området kanskje vi skulle dratt på fotosafari sammen? ��
Om jeg får være med dere to blir jeg meget glad Har en del foto på skolen å trenger litt opplæring
BRAND ∞ STRONG
Trådstarter
Hadde vært kult.
Faktisk første gangen jeg var der for å fotografere.
Holder til i Viken, Nordre Follo og det kosta meg nesten 600 spenn tur retur.
Det er 2 dager uten mat det, når man er på NAV budsjett

Men kanskje Oslo? Der er jeg oftere
Sist endret av vindaloo; 30. oktober 2020 kl. 21:59.
Stilige bilder!
Kan du dele info om kamera, linser, blender, lukker, ISO, ...?
Så i den andre tråden din at du skrev Fujifilm X-E1. Leser gjerne flere detaljer!

Sitat av vindaloo Vis innlegg
nesten 600 spenn tur retur.
Det er 2 dager uten mat
Vis hele sitatet...
600 kr, to dagers mat? Luksus! Det er to ukers matbudsjett, det, for en fattig student som meg.
Sist endret av Realist1; 30. oktober 2020 kl. 22:06. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
BRAND ∞ STRONG
Trådstarter
Haha, ser det høres sånn ut.
Lever på ca 3k etter husleie da er det ikke rom til så mange sprell!

Når jeg bruker Fuji linser er det disse:
XF18mm F2
XC16-50mm F3.5-5.6
XC50-230mm F4.5-6.7
Ellers bruker jeg det mye (mest) med eldre manuelle linser, f.eks
PROMASTER SPECTRUM 7 28-210MM F3.5-5.6 MC MACRO
Minolta MD Rokkor 50mm f/1.7
Konica Hexanon AR 50 mm f/1.7
Konica Hexanon AR 40mm f/1.8
Konica Hexanon AR 135mm f/3.5
Petri 50mm f/1.7
Jupiter-8M 2/53 7971887
Sist endret av vindaloo; 30. oktober 2020 kl. 22:14.
Sitat av NicoWolf Vis innlegg
Om jeg får være med dere to blir jeg meget glad Har en del foto på skolen å trenger litt opplæring
Vis hele sitatet...
kan sikkert bli med meg å dama en dag

Vondaloo: Nice linse samling. Her går det i Sony A7sII. Fullformat.men har dessverre ikke hatt råd til veldig mange linser enda. Sony linsene koster flesk desverre. Hadde ett håp om å finne billige jspanske/kinesiske linser som passa, men har ikke funnet mye enda desverre. Funnet litt som passer, men da med aps-c. Men da er jwg plutselig nede på 4 megapixel. Så det er uaktuelt. Jeg har bil da, så om du vil ut på tur kan vi sikkert plukke deg opp

Har forresten akkurat kjøpt meg drone (igjen, den gamle ble for stor å dra med på tur, så den ble solgt)
Så er litt på utsikt etter kule drone motiver om dagen.
Sist endret av Singhell; 30. oktober 2020 kl. 22:33.
BRAND ∞ STRONG
Trådstarter
Sitat av Singhell Vis innlegg
Vondaloo: Nice linse samling. Her går det i Sony A7sII. Fullformat.men har dessverre ikke hatt råd til veldig mange linser enda. Sony linsene koster flesk desverre. Hadde ett håp om å finne billige jspanske/kinesiske linser som passa, men har ikke funnet mye enda desverre. Funnet litt som passer, men da med aps-c. Men da er jwg plutselig nede på 4 megapixel. Så det er uaktuelt. Jeg har bil da, så om du vil ut på tur kan vi sikkert plukke deg opp
Vis hele sitatet...
Ingen adaptere til kameraet dit?
Ser det er mange som bruker Sony + eldre linser ellers.

syns også jeg bør legge til at jeg er gammel
men for all del, tar gjerne bilder sammen med unge kule folk jeg....
Jofa jeg har kjøpt meg ett adapter for canon linser. Men ikke lekt meg så mye med det enda... Er i midten av 30 åra selv. Så da er spørsmålet hva man legger i "gammel"
BRAND ∞ STRONG
Trådstarter
Nesten 50.
Så:
"Look, I'm cutting corners on these clowns, marijuana and pounds
Found with Staten Island nxxxxx that run up on you with rounds
Take a drag, pass it around, guess who back in your town"
er ikke retro for meg.
Jeg hørte på det da det kom.
Nesten ferdig jeg...
Haha er ikke retro for meg heller. "Someone done fucked up" er godsang det å Method man er bad ass når det kommer til flow. Favoritten min er kanskje verset han har på "Gravel pit" kjøpte forresten "The W" på cd ca 6 år før "4:21 ...The Day After" kom på hyllene