Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 4249
Hei, jeg og en venn bestilte våre gtx 3070 på likt, mitt ble sendt 20 minutt etter hans fra komplett.

Han mottok sitt idag, og på min sporing står det bare :
Sendingen er sortert og videresendt.
2. november kl. 20.53 - 0024 OSLO

Har posten glemt meg ut/mistet pakken min? å burde jeg ta kontakt med dem snarest mulig?


går gal her ettersom jeg sitter uten skjermkort for øyeblikket
Nei du burde ikke kontakte posten, pakken din er på vei. Som du ser så ble den sist håndtert rett før klokken 9 i kveld, slik at du har sikkert nytt skjermkort i løpet av morgendagen.

Det er jo ikke bare varene til dere to som skal sorteres, inn på sentral, også kjøres ut. Selv om dere bestilte likt så kan det være bare tilfeldigheter som gjorde at ikke din pakke kom fremst i køen eller sist i køen. Du må nok bare puste rolig, postmannen kommer ikke 2 ganger på samme dag
Sist endret av _abc_; 3. november 2020 kl. 23:28.
Sitat av _abc_ Vis innlegg
Nei du burde ikke kontakte posten, pakken din er på vei. Som du ser så ble den sist håndtert rett før klokken 9 i kveld, slik at du har sikkert nytt skjermkort i løpet av morgendagen.
Vis hele sitatet...
ikke i kveld, men igår kveld, så har det ikke skjedd noe siden det, er det jeg syns var så spesielt
Gi den iallefall et par dager før du etterlyser den.

Trenger du den fort, burde du heller gått i en butikk som har den på lager.

Sitat av skruffen977 Vis innlegg
ikke i kveld, men igår kveld, så har det ikke skjedd noe siden det, er det jeg syns var så spesielt
Vis hele sitatet...
Duh, det er kun postomdeling annen hver dag. ett minutt forsinket i sortering kan bety 2 dager forsinket til deg.
Sist endret av ivar_oslo; 3. november 2020 kl. 23:30. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av ivar_oslo Vis innlegg
Gi den iallefall et par dager før du etterlyser den.

Trenger du den fort, burde du heller gått i en butikk som har den på lager.



Duh, det er kun postomdeling annen hver dag. ett minutt forsinket i sortering kan bety 2 dager forsinket til deg.
Vis hele sitatet...
ahh, viste ikke det var annenhver dag, pleier å velge postnord, da forstår jeg litt bedre
Det er ikke spesielt. Mye post å sortere og deres har ikke liggi rett etterhverandre i bunken på postsentralen selvom de ble sendt fra avsender samtidig og lagt inn i en bil med masse annen post. Den kommer