Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 2684
Ufrivillig filosof
Kusetjuv's Avatar


Ifølge en kamerat gir det veldig bra energi på trening, men han huska ikke navnet. Vet noen?

Den er avlang som dere ser og en delestrek i midten.

https://imgur.com/a/pXVllCE
Sist endret av Kusetjuv; 7. juni 2018 kl. 22:03.
Så mer ut som et såpestykke, kjør oss opp med flere bilder.
Fisherman's Friend? haha nei jeg vet ikke, umulig å si når den er så nedslitt.

Ritalin? Koffein pille ? Siden han sier det er uppers.
Hvorfor kan du ikke bare legge til et tydelig bilde med en gang?? Smh
Syns det ligner litt på Imovane ;-)
Er det den hvite tingen i nedre del av bildet som er pilla?
https://www.felleskatalogen.no/medis...00013/40200013

Dette er det nærmeste jeg kommer den tabletten som du la ut. Er det faktisk Abstral du har fått, og ikke er tolerant, ville jeg kastet den langt av gårde, med mindre du vil stryke med i en fei.
Blomzterkasse
Det er søppel. Tro meg.
Anonym bruker
"Snakkende Rån"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av freak_delux Vis innlegg
https://www.felleskatalogen.no/medis...00013/40200013

Dette er det nærmeste jeg kommer den tabletten som du la ut. Er det faktisk Abstral du har fått, og ikke er tolerant, ville jeg kastet den langt av gårde, med mindre du vil stryke med i en fei.
Vis hele sitatet...
Siden trådstarter skriver noe om en delestrek, er det ikke abstral
Pilleidentifisering kan være klin umulig selv når du har et godt bilde å jobbe ut ifra. Du poster et dårlig bilde av en side av tabletten uten noe å sammenlikne med for størrelsesberegning av pillen. Du vil garantert ikke få et sikkert svar med den fremgangsmetoden. Ta skikkelige bilder, ha med mål. Et annet tips er jo å spørre kompisen som ga den til deg om han kan undersøke det litt med hvem enn han fikk det av.
Sist endret av Relevant; 9. juni 2018 kl. 21:23.
Anonym bruker
"Snakkende Rån"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Relevant Vis innlegg
Pilleidentifisering kan være klin umulig selv når du har et godt bilde å jobbe ut ifra. Du poster et dårlig bilde av en side av tabletten uten noe å sammenlikne med for størrelsesberegning av pillen. Du vil garantert ikke få et sikkert svar med den fremgangsmetoden. Ta skikkelige bilder, ha med mål. Et annet tips er jo å spørre kompisen som ga den til deg om han kan undersøke det litt med hvem enn han fikk det av.
Vis hele sitatet...
Ja, legg til ett kvalitetsbildet med engang, spesielt når du ikke klarer å se hvilken pille med egne øyne ved og ha den forran deg. Jeg garanterer at du kamera med zoom og fokus. Du kan jo i det minste gjøre ett forsøk. Å selv ser jeg ingen delestrek, bare noe som ligner krusseduller.
Anonym bruker
"Snakkende Rån"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Vet du om det er ett rusmiddel i det heletatt? Eller er det noe kosttilskudd eller pw?
Viss det skal være noe brukende til trening og oppkvikkende som du sier, ville jeg tippet ephedrine.
Tror vi er inne på noe her når vi snakker trening. Det kan også være en form for orale steroider.