Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1912
Har sittet oppe i litt over 50 timer amfetamin nå. Er vel 10-12 timer siden sist linje, men er fortsatt ikke trøtt.

Er det farlig å blande med heroin? Har hørt at heroin og alkohol er skummel kombo så skal navnes at jeg tok en halvliter for en times tid siden. Tenkte at hvis jeg snorta ei lita heroinstripe så ble jeg kanskje litt roligere?
Det skal gå helt fint det men hvorfor sniffer du heroinet? røyk det!
Anonym bruker
"Underernært Havmunk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg synes sniffing er bedre. Får mye mer kikk av det. Har snakket med folk som skyter hero, mange av de sverger til sniffing foran røyking.
Test
Trådstarter
Har sniffa det 2 ganger før og røyka en gang. Fikk ikke noe spessielt kick av å røyke det, ble bare jævlig sløv og ble ganske dårlig 2-3 dager etterpå. Har ikke merka bakrusen noe spessielt på sniffing, så da velger jeg det. Tror også at jeg er «sniffeavhengig» hvis det går an å kalle det det. Hvis noe kan sniffes så gjør jeg helst det. Vet det ikke er bra nasen, men min tid som sporadisk narkoman er vel snart over, så det årdner seg vel
Anonym bruker
"Urolig Piggvar"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvordan gikk det? Updates?
Nykter rusavhengige
PapaMarathon's Avatar
Brun heroin er ikke noe særlig å sniffe.

Beste måten da.er å koke det med litt askorbinsyre og ha.det på en nesespray flaske og sniffe denne blandingen. Den svir litt men er mye lettere for kroppen å ta opp enn brunt heroinpulver. Hvor heroin er grei å sniffe rein da.

Men det beste er å drøye.i det.

Blir normalt ikke trøtt av heroin, blir veldig euforisk så hvem vil legge seg når man er euforisk?

Speed og hero funker fint sammen, har dog brukt det motsatt. Har brunt speed for å ikke sove bort den fine hero rusen når man begynner å nådde.

Lykke til da .får.håpe du ikke blir avhengig. Opiat avhengighet er noe som tar lang tid å bli ferdig med....
Kan ikke uttale meg noe om heroin, men å glugge nedpå noen halvlitere for å få sove hjelper enormt.
Anonym bruker
"Underernært Havmunk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av PapaMarathon Vis innlegg
Brun heroin er ikke noe særlig å sniffe.

Beste måten da.er å koke det med litt askorbinsyre og ha.det på en nesespray flaske og sniffe denne blandingen
Vis hele sitatet...
Hvordan er det med blandingsforholdet da om jeg sier jeg får 6 streker av en kvarting?
Nykter rusavhengige
PapaMarathon's Avatar
Kan ha 1 til 1 med heroin og askorbinsyre men bruker ofte mindre lenge vann jeg bruker er ca 1,2 ml per 100 mg . Da får jeg ca 100 kg per ml etter fordamping og filtrering. Samme som å skyte det liksom bare litt mere vann da
▼ ... noen uker senere ... ▼
Test
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hvordan gikk det? Updates?
Vis hele sitatet...
Så ikke kommentaren din før nå, men ble liggende en stund å nyte rusen før jeg sovna. Var godt å få roa ned kroppen ihvertfall, ikke noe ubehageligheter. En fin måte å få avslutta rusen. Der og da vel og merke. Gikk på en smell, sikkert pga lite søvn og mye rus denne helga, så har nå valgt å oppsøke psykolog for å prate litt om rusproblemene mine
Sitat av Knickyri Vis innlegg
Så ikke kommentaren din før nå, men ble liggende en stund å nyte rusen før jeg sovna. Var godt å få roa ned kroppen ihvertfall, ikke noe ubehageligheter. En fin måte å få avslutta rusen. Der og da vel og merke. Gikk på en smell, sikkert pga lite søvn og mye rus denne helga, så har nå valgt å oppsøke psykolog for å prate litt om rusproblemene mine
Vis hele sitatet...
Smart valg og oppsøke psykolog