Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 5201
Hvor mye trenger man for å ruse seg på Imovane? hvordan er det?.....
Sist endret av Zezeline; 12. august 2014 kl. 16:21.
Jeg tok 4 piller og husker nesten ingenting så.. Og jævli metalsmak i munnen i flere dager etterpå
Holder med 7,5 mg første gangen værtfall.
Zezeline's Avatar
Trådstarter
6 1
Har tatt 15 mg før leggetid (kvinne på 53 kg) noen ganger, men har ikke kjent noen antydning til rus. Tar det lang tid før man kjenner noe kanskje??

Min store brumlebasse(115 kg) av en samboer, har konsumert 30 mg nettopp. Han har knapt prøvd disse før men tippet han trengte såpass. Går dette bra tro?
Sist endret av Zezeline; 12. august 2014 kl. 17:22. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Man begynner å kjenne effekten etter 30 minutter. Full effekt innen 1-2 timer. Samboeren din kommer til å bli helt på trynet hvis dette er første gangen han tar Imovane.
Zezeline's Avatar
Trådstarter
6 1
Det er nesten nøyaktig 2 timer han tok disse 30 mg. Han sier han ikke kjenner noe særlig. Ikke ser jeg noe særlig på ham heller. Vi bestemte oss for å la han ta en dose først, og se hvordan han opplevde det. Da er det vel lettere å beregne hvor mye jeg trenger, som er kvinne og under halvparten så tung..?

Det skal sies at overnevnte brumlebasse også knasker litt lyrica innimellom. Kan dette ha noe å bety i forhold til toleransen overfor Imovane?

Dette stemmer ikke helt! han har tatt 52,2 mg og jeg 22,5 mg og dårlig med virkning her i gården:-(. Noe vi burde gjort/tatt i tillegg eller??
Sist endret av Zezeline; 12. august 2014 kl. 20:36. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Zezeline Vis innlegg
Det er nesten nøyaktig 2 timer han tok disse 30 mg. Han sier han ikke kjenner noe særlig. Ikke ser jeg noe særlig på ham heller. Vi bestemte oss for å la han ta en dose først, og se hvordan han opplevde det. Da er det vel lettere å beregne hvor mye jeg trenger, som er kvinne og under halvparten så tung..?

Det skal sies at overnevnte brumlebasse også knasker litt lyrica innimellom. Kan dette ha noe å bety i forhold til toleransen overfor Imovane?

Dette stemmer ikke helt! han har tatt 52,2 mg og jeg 22,5 mg og dårlig med virkning her i gården:-(. Noe vi burde gjort/tatt i tillegg eller??
Vis hele sitatet...
Kanskje på tide å gå å legge seg og sove?
Zezeline's Avatar
Trådstarter
6 1
Sitat av Vetz Vis innlegg
Kanskje på tide å gå å legge seg og sove?
Vis hele sitatet...
Nei! Her er det ingen som føler for å legge seg i det hele tatt. Selv om vi har inntatt mange ganger anbefalt dose, så føles det kun som om en har tatt et par Valium. Noe galt med oss kanskje? Noen andre som har opplevd lignende etter så kraftige doser??
Sitat av Zezeline Vis innlegg
Nei! Her er det ingen som føler for å legge seg i det hele tatt. Selv om vi har inntatt mange ganger anbefalt dose, så føles det kun som om en har tatt et par Valium. Noe galt med oss kanskje? Noen andre som har opplevd lignende etter så kraftige doser??
Vis hele sitatet...
Du blir ikke trøtt av imovane. Er vel det "benzoet" som man blir minst trøtt av. Føler deg overaskene klar i hodet også (ivertfall jeg). Du får se hvor mye dere husker i morra heeh
Sist endret av narni; 12. august 2014 kl. 22:06.
oppdater i morgen angående hukommelsen

sett noen bli ape, andre ikke, så ganske inviduelt
Sist endret av petelee; 12. august 2014 kl. 22:34.
Zezeline's Avatar
Trådstarter
6 1
Sitat av petelee Vis innlegg
oppdater i morgen angående hukommelsen

sett noen bli ape, andre ikke, så ganske inviduelt
Vis hele sitatet...
Oppdatering om hukommelsen kommer i morgen!
Men har ikke sett noen bli ape.

Sitat av Muradi Vis innlegg
Man begynner å kjenne effekten etter 30 minutter. Full effekt innen 1-2 timer. Samboeren din kommer til å bli helt på trynet hvis dette er første gangen han tar Imovane.[/QUOTE


Du tok feil der!..

Våknet fint som vanlig!
klokken 07:00 våknet vi og var helt fint(litt groggi)men ellers godform og klar for jobb
Så siden det e så store menger vi trenger , så får me se åssen det går i dag. Så i dag blir det 60mg på han og 30mg på meg så kanskje me kjenner noe??

Heia er det noen der ute som kan dele sine erfaringer ang Imovane??

Heia er det noen der ute som kan dele sine erfaringer ang Imovane??

Heia er det noen der ute som kan dele sine erfaringer ang Imovane??
Vis hele sitatet...
Sist endret av Zezeline; 13. august 2014 kl. 20:54. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
▼ ... flere år senere ... ▼
Spent på oppdateringen, eller glemte du at du laget denne tråden?
Jeg eksperimenterte litt med imovane da jeg bodde i Spania for elleve år siden.
Var reseptfritt der.
Syntes det var kjedelige greier, endte som regel med ubetalte bar-regninger, nesten-branner og total hukommelsessvikt, og den horrible smaken i munnen.
Fikk tak i 5 x 7.5 mg idag som jeg tenkte å bruke til å seponere på kvetiapin, spiste tre stk for 45 minutter siden og er hverken trøtt eller ser skolopendere på veggene (Så masse bugs på zopiclone og stilnoct)( Funfact: Stilnoct betyr : stille natt på østerrisk eller noe)
Så hva er greien her nå?
Må jeg legge hodet ned på puten for å få noen effekt?

Dagen derpå: Sov langt ifra så godt som jeg pleier å gjøre, treg innsovning, flere oppvåkninger ila av natten og var relativt loket da jeg bestemte meg for å stå opp.
Sist endret av eyecandy654; 8. juni 2018 kl. 10:13. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.