Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 2169
Er det bare jeg som har problemer med apple ørepropper over tid i forhold til volum? Sitter nå med tre par kjøpt det siste halvåret som har dobbelt så lavt volum som når de var splitter nye. Noen løsninger? Finner dessverre ikke kvitteringer fra eplehuset.
Det er bare sånn det er. Kvaliteten er ikke mye å skryte av, men jeg får nye hver gang jeg leverer de inn med kvittering. Det du eventuelt kan gjøre ettersom du ikke har kvitteringene, er å ta en kontoutskrift så de ser at dato og beløp som samsvarer med øreproppene. Dette funker så klart bare om du har betalt med kort, da..
Sitat av Herbshade Vis innlegg
Det er bare sånn det er. Kvaliteten er ikke mye å skryte av, men jeg får nye hver gang jeg leverer de inn med kvittering. Det du eventuelt kan gjøre ettersom du ikke har kvitteringene, er å ta en kontoutskrift så de ser at dato og beløp som samsvarer med øreproppene. Dette funker så klart bare om du har betalt med kort, da..
Vis hele sitatet...

Takk for tipset, skal prøves ut! Lei av og kjøpe 10 par av dem årlig.
Er du sikker på at det er øreproppene i seg selv? Om ikke du alt har gjort det, test dem på PC'n din eller en annen device.
Last ned equalizer til telefonen? Jeg syntes det høres litt rart ut at hele tre par Apple headset har gått/blitt slitt ut på ett halvår. Selv har jeg hatt iPod headset fra Apple i 2 år uten problem, og brukbar bass. Den ene telefonen kuttet riktignok ut forleden, men poenget er at det er i utgangspunktet kvalitet. Ta å eksperimenter litt og prøv å finne ut om problemet ligger i øreproppene eller telefonen din. Jeg tror det skal gå fint å dra til "eplehuset" og få dem til å te en titt på det. Dette går under reklamasjon. Det er tross alt de som har produsert dem, ikke bare som selger dem.
Mine ørepropper spilte 50% lavere pga de var stappet med ørevoks..
Sitat av Knife Freak Vis innlegg
Er du sikker på at det er øreproppene i seg selv? Om ikke du alt har gjort det, test dem på PC'n din eller en annen device.
Last ned equalizer til telefonen? Jeg syntes det høres litt rart ut at hele tre par Apple headset har gått/blitt slitt ut på ett halvår. Selv har jeg hatt iPod headset fra Apple i 2 år uten problem, og brukbar bass. Den ene telefonen kuttet riktignok ut forleden, men poenget er at det er i utgangspunktet kvalitet. Ta å eksperimenter litt og prøv å finne ut om problemet ligger i øreproppene eller telefonen din. Jeg tror det skal gå fint å dra til "eplehuset" og få dem til å te en titt på det. Dette går under reklamasjon. Det er tross alt de som har produsert dem, ikke bare som selger dem.
Vis hele sitatet...

Ja er 100% sikker på at det er øreproppene. Det som oftest skjer er at en side mister lyd, men fortsatt har lyd på "den ytre" høytaleren. Det skal sies at jeg strever noe fælt med nasty ørevoks som jeg føler nesten setter en "propp" ved høytalerne. Er alltid veldig forsiktig når jeg renser dem og passer veldig på og ikke dytte noe ned i proppene.

Sitat av Marr Vis innlegg
Mine ørepropper spilte 50% lavere pga de var stappet med ørevoks..
Vis hele sitatet...
Hahahaha, jeg må jo absolutt ha det samme problemet.
Sist endret av snickersogtwist; 2. februar 2015 kl. 23:31. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av snickersogtwist Vis innlegg
Lei av og kjøpe 10 par av dem årlig.
Vis hele sitatet...
Hvorfor ikke kjøpe noe av litt mer kvalitet?
Sitat av Penesmurfen Vis innlegg
Hvorfor ikke kjøpe noe av litt mer kvalitet?
Vis hele sitatet...
Enig! [COLOR="White"]Tiirriterendetegnsomjegikkeskjønnerhvorforvimåha!!!![/COLOR]
Sitat av Penesmurfen Vis innlegg
Hvorfor ikke kjøpe noe av litt mer kvalitet?
Vis hele sitatet...
Hvor mye må man betale for å få ørepropper som holder lengre da?

Har selv alltid pleid å kjøpe noen jalla ørepropper en gang i halvåret, men bestemte meg for en stund siden å legge litt mer penger i det.
Betalte da ca 6-700,- om jeg ikke husker feil, og de ble også ødelagte innen et halvt års tid :P så nå er jeg tilbake på 150 ish ørepropper...
Hostinger.no
72 3
Har noen lunde det samme problemet, har hatt et par gjennom fjoråret som lyden og er blitt dempet betraktelig på! Vet ikke om dette er pga slitasje eller evt sprengt.