Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 717
Både i dag og i går har det skjedd en litt merkelig ting på facebooken min, alt jeg poster, både bilder og statuser dukker ikke opp i nyhetsoppdateringer?
Verken hos meg selv eller noen andre..

Synes bare det er utrolig rart, og lurer på om noen har peiling på hvorfor dette har skjedd, og hvordan jeg kan fikse det igjen?

Er ikke av så veldig stor betydning, bare litt irriterende egentlig..
Sur og sarkastisk
droppboks's Avatar
Kanskje innstillingene dine sier "vis kun for meg"? Hvorfor ikke DU ser det kan jeg ikke komme opp med noe logisk svar på...
jeg ser det kun på profilen min, og alle som går inn der kan også se det, det kommer bare ikke opp i 'loggen' om du skjønner.. haha synes bare det var utrolig rart, for det er ikke noe galt med innstillingene eller noe
er nok bare en treghet, de dukker nok opp
hmm, kommer meg ikke inn på facebook i noen av nettleserne mine jeg :/
Hadde samme problemet for ikke så lenge siden. Posts bare forsvant. Jeg dreit like godt i det, bruker nesten bare chatten uansett.
De kommer tilbake om en 1-7 dager
▼ ... over en uke senere ... ▼
Du kan velge mellom "most recent" eller "top stories" på nyhetsoppdateringer, kanskje det er problemet?