Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1229
Hello.. La oss si jeg skal kjøpe noe "ulovlig" over nett og dem bare godtar internet bank transfer.. Hvor trygg er jeg?
Vet 100% at siden er legit og alt sendes med EMS express mail service (European Union countries)..
Når du skriver "ulovlig" i anførseltegn betyr det at det er lovlig ? :-)
Like lovlig som alt annet som slipper gjennom tollen og like "ulovlig" som alt som blir stoppa? Det som høres mest logisk ut iaff.. Tenker du hvis det blir stoppa?
Personlig ville jeg kun betalt med bitcoin, men men. Risken kommer helt an på hva det dreier seg om, umulig å si noe om. Hvis det er alvorlig nok til at politiet gidder å sjekke bankhistorikken din hvis pakken blir stoppet og du ikke innrømmer skyld så har du selvfølgelig et problem som du kunne unngått ved å kjøpe fra et annet sted som godtar mer anonyme betalingsmetoder.
Sist endret av Grix; 5. januar 2014 kl. 00:00.
Er ulovlig ja.. Legemidler..
Tenker på om det blir stoppet, om dem har eller gidder å sjekke betalingsmetode osv..
Er lovlig i noen land men ikke Norge.

Ingen som har peiling?