Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 9763
Heisann godtfolk!

Jeg vet at jeg spør om dette her litt i seineste laget, men det jeg lurer på er om det finnes noen helt vanlige utesteder i Oslo som holder åpent på nyttårsaften (i morra)?

Har prøvd å googlet det, men finner bare steder der man har vært nødt til å reservere bord. Det jeg er ute etter er ett helt vanlig utested som Hardrock cafe o.l.

Takker på forhånd
Jæger er i hvertfall oppe, hvis du er glad i elektronika/house/dansbar musikk. Kommer nok til å bli ganske fult. Ellers tror jeg det meste annet også er oppe.
Takker igjen jeg!
Mulig jeg tar turen innom noen av stedene
Det ryktes at Bjørungs, La Belle, Yatzi, BAR og Stratos også holder oppe på nyttårsaften.

*edit: ryktes vil da si: det er oppe...
Sist endret av moret; 30. desember 2011 kl. 17:38.
Rett inn bar. Pass bare på å ikke bli for full,for da åker du rett ut. ;-)
Du bør vel heller spørre om det er noen som er stengt? For det tviler jeg meget sterkt på..
Vil opplyse alle Oslofreaks om at Elm Street har sin aller siste åpningsdag i morgen, nyttårsaften! Ikke bare er det nedleggelse av en historisk rockepub, men selveste Backstreet Girls opptrer med original besetning!

Kan desverre ikke vær der selv, men en kompis som er der nå sier at folk sitter i tårer mens de synger "wild rover".
Sitat av McLovin Vis innlegg
Vil opplyse alle Oslofreaks om at Elm Street har sin aller siste åpningsdag i morgen, nyttårsaften! Ikke bare er det nedleggelse av en historisk rockepub, men selveste Backstreet Girls opptrer med original besetning!

Kan desverre ikke vær der selv, men en kompis som er der nå sier at folk sitter i tårer mens de synger "wild rover".
Vis hele sitatet...
Kan legge til at hun dama med rosa hår, tattooveringer og piercinger disker opp med fôr også. Mona er det vel hun heter.
▼ ... over et år senere ... ▼
Wesley Snipes, bitch
Snipes's Avatar
Beklager for at jeg gjenoppliver en såpass gammel tråd, men dette spørsmålet er så klart evig aktuelt igjen!

Jeg og en guttegjeng skal spise middag i leiligheten min i Oslo, men så er vi veldig usikre på hva vi skal gjøre etter det. Flyttet hit i august, så er ikke helt kjent med hvordan utelivet er på nyttårsaften. Det er ikke særlig bra i byen jeg kommer fra, veldig dødt. Og har hørt fra andre at det kan være tilfellet på nyttårsaften i Oslo også.

Hva vet dere? Burde vi heller satse på å be inn noen jenter, og ha en liten nyttårsfest isteden?
Ja, iaff hvis dere ikke vet av en spesifikk fest.. Er garantert bedre på vanlige steder på en random lørdag enn hva det er på nyttårsaften
Dette blir sikkert gøy om man liker sånt: https://www.facebook.com/events/6112...a075332d65879f
▼ ... flere år senere ... ▼
Noen anbefalinger i år?
Det Gode Selskap har fest ihvertfall. Sjekk ut face for event
Står utsolgt på face. Så får se hva jeg finn ellers