Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 775
hei, så at denne skjermen ble satt ned i pris, og jeg lurer på om noen av dere har erfaring fra den?

http://www.netshop.no/aspx/produkt/p...px?plid=130845

ser også at det står "Product Colour Glossy Black" helt neder i infoen, er dette på kanten rundt eller på selve skjermen? vil helst ikke ha en glossy skjerm.
Er fargen på selve rammen, ikke skjermen. BenQ er gode skjermer, så ville gått for den.
Sist endret av jeppfi; 20. oktober 2009 kl. 21:24.
Har en selv, det er en grei skjerm.. Jeg har sett mye bedre, men for prisen er dette et godt kjøp.
Ok, takk for kjappe svar
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
Har to av denne selv, og vurderer å kjøpe en tredje, knallskjerm for prisen til mitt bruk.
Up
Very Important Pyrotechnician
Up's Avatar
Selv har jeg denne, som jeg kjøpte da den kosta 1500 hos komplett, og den er helt fantastisk!
http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=428491

Så tviler ikke på andre andre BenQ skjermer er dårlige.
Kan dog nevnes at jeg så skjermen jeg har til 1400 for 2 dager siden. Kan ikke huske hvor. Kanskje det var Elkjøp.
Faglært idiot
sengetøv's Avatar
har 22" av den og kan ikke si noe på bildekvaliteten til det jeg bruker den til

har en dell skjerm fra tidlig 2000 vedsidenav meg og ser knapt bort på den
Har samme selv, knallskjerm til den prisen som er nevnt tidligere. Kjøpte den for 1600,- for en stund siden når den forigge som jeg hadde hatt i X antall år gikk til helvete.
Jeg låner tråden litt for å spørre om denne HER er brukbar, det står nemlig mellom den og BenQ'en

For de som vil beundre hvor stilig denne skjermen er, så er HER et større bilde

Noen som har god erfaring med den?
Hva er bra, hva er ikke fullt så bra etc.?
er det noen som har noen andre skjermer dere heller vil anbefale til under 2000 kroner?

hvis ikke ser det ut som jeg går for den BenQ'en
Sist endret av olli408; 20. oktober 2009 kl. 23:04.
Sitat av Apu Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Neida jeg vil absolut ikke kun ha 24", takk for linkene, skal se litt på dem jeg.
Sitat av olli408 Vis innlegg
Neida jeg vil absolut ikke kun ha 24", takk for linkene, skal se litt på dem jeg.
Vis hele sitatet...
Jeg vil anbefale deg å kjøpe det største som passer prisen din. Jeg har en 24" Samsung, men angrer meg på at jeg ikke kjøpte 26". Men er vel litt smak og behag.
Sitat av AtXbYeA Vis innlegg
Har to av denne selv, og vurderer å kjøpe en tredje, knallskjerm for prisen til mitt bruk.
Vis hele sitatet...
/signed

er en fantastisk skjerm.
Sist endret av Slurpeedelic; 21. oktober 2009 kl. 10:36.
Jeg er ikke så happy for BenQ. Trodde før de var veldig gode, men når jeg så på bildekvaliteten på en som jobba med rå-formats-filmer så fikk jeg meg en liten overraskelse. Skjermen viste helt klart dårlig bilde. Nå vet jeg ikke om det er akkurat samme skjerm som det trådstarter linket til, men en annen 24" BenQ. Til dokumenter og annen jobbing er den nok mer enn god nok.
Har selv kjøpt en asus skjerm for et par dager siden. 1920x1080 og er kjemefornøyd med denne var på tilbud til 1400 når jeg kjøpte den.
Den har ihverfall veldig bra bildekvalitet på. storfornøyd med den så langt