Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 903
Hvis jeg satt opp masse farlige feller på min eindom, og noen ukjente.(Narkis/tyv/vandal eller noe, ikke post mannen) skada seg stykt på de. Hvordan ville/burde jeg bli straffa.
Sist endret av estragon; 10. desember 2007 kl. 16:22.
skriv driten om igjen:P forstår på en måte hva du sier, men gjelder å kunne formulere seg.
Er ikke lov å forsvare egen eiendom i Norge du blir straffa om du slår ned en innbrudstyv(og farlige feller tror jeg det ikke er noen formildnene omstendigheter for)
Du kan ikke bli straffes for at du slår ned en innbruddstyv, dette går jo på selvforsvar?
Du må vel sette opp advarsel først. Akkurat som "Vokt dem for hunden"
Sitat av The Wizz
Er ikke lov å forsvare egen eiendom i Norge du blir straffa om du slår ned en innbrudstyv(og farlige feller tror jeg det ikke er noen formildnene omstendigheter for)
Vis hele sitatet...
Hva er det slags tøv? Selvsagt har du lov til å slå ned en innbrudstyv.

Henvis til kilde, takk. (hvis det var et forsøk på ironi, så failet du ekstremt)
Du vil få lønn i himmelen hvis det er postmannen du er ute etter å ta. Bare innrøm det.