Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  23 1402
Hei alle freaks der ute...

Jeg har prøvd og finne ut av denne sangen i over 1 år nå og det tyner noe jævlig at jeg ikke veit hvem det er... Jeg har prøvd guiden her på forumet, og har lett igjennem halve internett etter den... Refrenget er noe som: "oh baby baby, you drive me crazy"(elr noe), Og det er en sang fra slutten av 80 tallet/starten av 90 tallet, og den kan ligne litt på "your my heart, your my soul" sangen (tror jeg) Håper noen kan hjelpe meg her... Holder på og bli gæern... ¨
MHV
Det eneste jeg i farta kan komme på er Amy Grant med Baby Baby, som er fra tidlig nittitall, men jeg tror egentlig ikke det er den du mener.
Ehm, det er vel ikke vår kjære skinhead britney sin sang "crazy"?
eisval's Avatar
Trådstarter
Sitat av kamikaze666
Ehm, det er vel ikke vår kjære skinhead britney sin sang "crazy"?
Vis hele sitatet...
Hehe, nei... Beklager..., Takk for svaret DonTomaso, men det var ikke den
Fittesatananarkikommando
Cadex's Avatar
Donor
Jeg vet hvilken sang det er, men jeg velger å ikke si det høyt!
Sitat av Devine
Jeg vet hvilken sang det er, men jeg velger å ikke si det høyt!
Vis hele sitatet...
fordi? (10 tegn)
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Jeg begynnte å tenke på "Heart - Crazy on you" et lite øyeblikk...
Søkte på google, fant denne da:
http://www.lyricsondemand.com/soundt...rmelyrics.html

har ikke anelse om det en den men. :P
eisval's Avatar
Trådstarter
Sitat av Liisa
Søkte på google, fant denne da:
http://www.lyricsondemand.com/soundt...rmelyrics.html

har ikke anelse om det en den men. :P
Vis hele sitatet...

Var nok ikke den heller... Jeg hsuker fra da jeg var litt mindre så hadde vi den på kasset, og tror det er en ganske mørk stemme kvinne/mann... Vansklig dette her ja...
Sist endret av eisval; 21. mars 2007 kl. 23:03.
Syng inn en liten lydfil og legg den ut, så kanskje noen kjenner den igjen.
eisval's Avatar
Trådstarter
Synge, jeg? hehe... Ville nok ødelagt alt av komponeter og deler i datamaskinene deres... Herregud, synge er det værste jeg kan... Beklager, men det kan jeg ikke gjøre
Bob Sacamano
John B's Avatar
Sikker på at det ikke er X - Breathless .. Den er fra 80-tallet om ikke jeg husker feil.
Eneste jeg får opp når jeg søker er Britney spears



"you drive me crazy" av Greg brown?

Lyrics: http://www.gregbrown.org/gbdream1.html#youdrive
Sist endret av Silhouette; 21. mars 2007 kl. 23:23.
eisval's Avatar
Trådstarter
Sitat av John B
Sikker på at det ikke er X - Breathless .. Den er fra 80-tallet om ikke jeg husker feil.
Vis hele sitatet...
Den går roligere enn den sangen, og det er mørkere stemme... Jeg må vell kanskje legge inn et lydklipp... Men fortsett med ideer, bare strøm på, det hjelper!
Vet ingenting
"Love Bites" by Def Leppard?
Sitat av margido
"Love Bites" by Def Leppard?
Vis hele sitatet...
Har du hørt "Love Bites" by Def Leppard?
eisval's Avatar
Trådstarter
Sitat av Benz_84
Har du hørt "Love Bites" by Def Leppard?
Vis hele sitatet...
Ja, og det er ikke den. Den er litt mer pop en rock, en pop/rock sang... Den var ihvertfall veldig populær på starten/midten av 90-tallet
Sitat av eisval
Ja, og det er ikke den. Den er litt mer pop en rock, en pop/rock sang... Den var ihvertfall veldig populær på starten/midten av 90-tallet
Vis hele sitatet...
Jeg siktet til margido. Poenget mitt var at ...og den kan ligne litt på "your my heart, your my soul" sangen - ikke helt stemte overens med Def Leppard
eisval's Avatar
Trådstarter
OKay, takk for alle svar må vel kanskje legge inn et lydklipp da, hvor uploader jeg disse lydklippene da?
Fortsett med ideer hehe

Edit: Lydklippene kommer i morgen ettermiddag
Sist endret av eisval; 22. mars 2007 kl. 00:04.
Veit hvem sang du er på jakt etter, men husker desverre ikke tittel eller artist jeg heller. Hadde en vhs en gang med de som har sangen da de oppvarmer før et michael jackson show. Det er vel kanskje litt mere house en pop. Husker at de var to stykker en dame som sang og en mann som rappa. Typisk midt 90-talls. "Ace of base" typ. sjanger.
Fine Young Cannibals - She drives me Crazy?
Når du sa den minte om "you're my heart, you're my soul" etter "oh baby baby, you drive me crazy" poppa Modern Talking opp i hodet mitt(kanskje ikke så rart med tanke på at Modern Talking hadde "You're My Heart, You're My Soul"). Prøv noe av dem hvis du ikke allerede har gjort det da, for mye mulig at det er de

Modern Talking - Who Will Love You Like I Do. Kanskje?
Sist endret av bobdane; 24. mars 2007 kl. 01:52.
eisval's Avatar
Trådstarter
joa, det er noe sånt... Men hvor kan jeg uploade lydfiler??
Tror det skal gå bra på Mp3share