Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 831
Jeg har en vare fra Jysk jeg ønsker å reklamere på. Dessverre finner jeg ikke kvittering. Jeg kan se transaksjonen i nettbanken, men den viser ingen transaksjons-id eller lignende slik at butikken kan identifisere den. Er det noe jeg kan gjøre eller er pengene tapt?
Vis transaksjonen til den som står i kassa. Hvis beløpet stemmer overens med prisen på varen bruker det å ordne seg.
Tror de kan søke opp kvitteringen så lenge du veit dato og beløp. Regner med de godtar at du viser screenshot fra banken din som bevis. Litt usikker på hvor lenge du kan reklamere på en vare men er du innenfor 1 år er det ikke noe problem .
Du trenger ikke kvittering, du må bare sansynliggjøre at varen er kjøpt hos de du skal reklamere hos. Så en kontoutskrift gir deg sum, tid og sted, så da skal de kunne søke opp den aktuelle kvitteringen i systemet sitt.

Skal ikke være noe problem det der
Jeg fikk nye sko hos europris, 2 år etter kjøpet, viste bare fram kontoutskrift, der det sto beløp og butikk kjeden, så det ordner seg nok
jobba i butikk før, så lenge du hadde dato og eksakt beløp kunne vi søke opp kvitteringa
Sitat av Hans Høyhet Vis innlegg
Jeg har en vare fra Jysk jeg ønsker å reklamere på. Dessverre finner jeg ikke kvittering. Jeg kan se transaksjonen i nettbanken, men den viser ingen transaksjons-id eller lignende slik at butikken kan identifisere den. Er det noe jeg kan gjøre eller er pengene tapt?
Vis hele sitatet...
Det skal nok ordne seg om du viser kontoutskriften, som flere andre nevner her. Men om ikke, kan du sende en e-post til banken og be om en detaljert transaksjonskvittering der klokkeslett, transaksjons-ID og mer står. Dette er noe som er veldig enkelt for banken å ordne. Håper det løser seg for deg!