Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 768
Hvis ja, hvilken metode og utstyr bruker du?

Jeg har en Flowemate Aura vaporizer, og den er noe skikkelig dritt, aldri fått noe damp ut av den eller merket noe som helst, og jeg har prøvd både brunt og grønt.


Er det forresten mulig å bare bruke noe slikt som en glasspipe og varme opp under med ligther til det blir damp?
Mighty Er ganske fin med de patronene man kan kjøpe
Professor
Trådstarter
Sitat av Astro Man Vis innlegg
Mighty Er ganske fin med de patronene man kan kjøpe
Vis hele sitatet...
Og 4000kr ...
Sitat av Hans Høyhet Vis innlegg
Og 4000kr ...
Vis hele sitatet...
Ja? Leker du stoner eller?
Professor
Trådstarter
Sitat av Astro Man Vis innlegg
Ja? Leker du stoner eller?
Vis hele sitatet...
Alt som skjer, slik jeg forstår, er jo at hasjen varmes opp inne i pennen. Alle vaporisere burde fungert likeledes og ikke trenge være spesielt dyre, men jeg kan ikke forstå hvorfor min Flowermate ikke fungerer. Det står at det er 200+ celsius, likevel ingen damp, og så har jeg sett YouTubere som får voldsom damp ... Jeg forstår ikke helt hva som skjer.
Sist endret av Hans Høyhet; 17. november 2023 kl. 21:22.
Utillian 722 mener jeg er bedre en mighty.
Glasspipe med rist funker bra, du tenner på ovenifra på mekket og ikke fra undersiden av pipa og gjennom glasset.

Har røyka weed i vape, men syns ikke jeg har blitt veldig fjern av det.
Anonym bruker
"Enig Rådyr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har faktisk plan om å lage vape olje fra grønt, ved å koke det ut kief jeg rista ut, med 50/50 vg-pg blanding i kokt vannbad. For så å filtrere det i et kaffefilter. Hvordan dette funker kan jeg ikke svare på helt enda, men kan evt oppdatere om det er interessant for deg.

Personlig røyker jeg hasj reint i flaskebong.