Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 3700
Hei jag fikk dette lovlig på resept etter en operasjon men jeg tror jeg begynner å bli avhengig av de fordi ruset e så skjønn plus smertelindringen og jeg ar også ADHD så jeg går på Ritalin og andre medisiner
Ja, og hva lurer du på ? Fin historie da..
Sist endret av downlow; 23. desember 2017 kl. 18:46.
Trådstarter
8 0
Om hvor ille blir det når jeg ska slutte me disse fordi den oxycontin er en sånn 12 timer greie
Jeg fikk ikke info fra legen men kan det hjelpe å ta mere Ritalin og Neurontin og seroquel når jeg ikke lenger ska ta oxycontin men ta tramadol og Paracet
Sist endret av Emogirl; 23. desember 2017 kl. 18:51. Grunn: Glemte noe
Sitat av Emogirl Vis innlegg
Om hvor ille blir det når jeg ska slutte me disse fordi den oxycontin er en sånn 12 timer greie
Jeg fikk ikke info fra legen men kan det hjelpe å ta mere Ritalin og Neurontin og seroquel når jeg ikke lenger ska ta oxycontin men ta tramadol og Paracet
Vis hele sitatet...
Har du brukt oxy pillene lenge? Hvis du bare har tatt de som foreskrevet etter operasjonen skal du ikke få noen større problemer Ja det er veldig lett å bli avhengig av opiater, så det er best å være forsiktig. Desverre en del mennesker som blir narkomane på den måten der.. at man fortsetter lenger en nødvendig. Ikke noen moral preken fra meg, bare et vennlig tips
Sist endret av downlow; 23. desember 2017 kl. 18:57.
Trådstarter
8 0
Æ har brukt de i nesten 14 dager og like lang tok jeg de i sommer etter en ulykke der jeg ble påkjørt ganske skada
Jeg har tatt de etter det legen sa men jeg blir fortsatt ruset av de og merker hvis jeg ikke tar de
Brukt samme pillene selv i nesten 2 uker, og merket ikke noe spesielt til abstinenser. Jeg ble også litt ruset av de, men det er jo helt normalt når man ikke har toleranse for opiater. Det kan jo være du føler mer ubehag en det jeg gjorde, da dette er individuelt fra person til person.

Men hvis du har gått av de etter 14 dager i sommer, så vet du jo hva du har i vente? Eller er det noe jeg misforstår her!?
Trådstarter
8 0
Vel i sommer så ble de gradvis nedtrappet mens jeg enda lå inne på sjukehus men denne gangen Ingen nedtrapping men jeg følte ikke sånn rus og velvære på de i sommer som jeg gjør nå
Anonym bruker
"Ekstravagant Sau"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvor lenge har du brukt de? Og hvor mange MG tar du om dagen? Du må utdype litt bedre. ��
Trådstarter
8 0
OK Sorry jeg tar 10mg oxycontin 2 ganger daglig og kan blande med 50mg tramadol og Paracet
Anonym bruker
"Slank Margyge"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Oxycontin er mye det samme som heroin, så det kan være vanskelig å slutte med ja.
Du går på relativt svake doser og har holdt på i relativt kort tid.
Det at du får rus på 10mg depot pille viser at du definitivt ikke har noen toleranse, men mitt råd er å slutte så fort du kan, da er det godt mulig du slipper noen abstinenser. Det er et veldig sterkt smertestillende som man absolutt ikke ønsker å bli avhengig av.

Hvor lenge er det meningen at du skal fortsette med oxycontin?
Sist endret av pkk1990; 24. desember 2017 kl. 17:46.
Trådstarter
8 0
Æ fikk bare en pakke så nu er det tomt siste tablett i dag men har enda tramadol