Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 769
Hei, jeg vet det er veldig mange tråder på dette, men lurte på om denne tråden kunne stå et par dager før den blir fjernet


Jeg har sett på et par tråder men det har ikke hjulpet meg så mye.

Så det jeg vil fram til:

Nytter det bare å har et et vanlig glass med lunket/varmt vann? Og så putte 12 paralgin forte oppi glasset, og så la det stå på gulvet påsiden av vinduet mitt til neste dag? (Har ikke mulighet til å bruke kjøleskap. Og så dagen etterpå bare ta et kaffi filter oppi et annet glass og helle over?

Forsvinner kodeinen?

Jeg lurer også på om noe av kodeinen forsvinner under ekstrakajonen?

IV
Går det an og putte vannet som er igjen med kodein rett inn i åra etterpå og få et slags kick eller noe lignende? Og er det fortsatt farlige bindestoffer idet?

Sorry for mange spørsmål og rotete tråd, men freak er min beste venn til løysingar svar og tips

God jul foresten ❤️

Eller er det en raSkere metode og gjøre dette?
Sist endret av GalenIhalen123; 22. desember 2017 kl. 16:27. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Bruk varmt - lunkent vann, for varmt vann kan ødelegge kodeinen. Knus tabelettene før du legger dem i vannet, legg så det tempererte vannet i kjøleskapet/fryseren og vent en halvtime. Separer væsken som nå inneholder kodeinet fra bunnfallet (gjerne kaffefilter). Hold deg for nesa og bånn væska

Mengden væske som benyttes gjør det ugunstig å putte det i årene

Hvis du ikke har kjøleskap, putt det på trappa eller noe slikt. Vær kreativ
Sist endret av Gabbler; 23. desember 2017 kl. 12:04. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.