Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 2465
Vil bare rett og slett høre hva dere tror om denne Weed'en?
Jeg blir fjern av den, men den er litt oljete og lukter ikke så utrolig weed av den heller. Smaker som vanlig også, men noe rart er det!

Click image for larger version

Name:	image.jpg
Views:	808
Size:	63,4 KB
ID:	12486

Click image for larger version

Name:	image.jpeg
Views:	806
Size:	69,3 KB
ID:	12485
Vanskelig og se på bildene der.
Men det nederste ser riktig ut syns jeg.

Ser ut som billig frøweed som selges på oslos gater. Utegrodd og banka for krystaller og peassa sammen før exportert til norge.

Kan du utdype litt mer hva du mener med oljjete?
Skogtur's Avatar
Trådstarter
27 4
hvis jeg gnir fingrene mine imot den hardt, blir jeg litt oljete på fingrene.. Jointen blir veeeldig oljete (du ser det på papiret)
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
At cannabis er sticky er jo ofte er bra tegn, men når man ser på antall frø og slikt i denne weeden så drar man heller konklusjonen om at de kanskje har tilsatt noe gugg for å få den til å virke bra.
Det var ikke en sexy strain hvertfall. Som Dodecha sier, er den sticky så _kan_ dette være ett godt tegn. Du blir jo fjern på den. Hvordan smak får du og hvordan lukter den før og etter påtenning?
Skogtur's Avatar
Trådstarter
27 4
Click image for larger version

Name:	image.jpg
Views:	614
Size:	62,7 KB
ID:	12487

Her ser dere at den er "oljete"
Skogtur's Avatar
Trådstarter
27 4
altså det lukter at det er røyka PLANTE! men ikke den vanlige intense weedlukta! Jeg klarer virkelig ikke å forklare den lukta! Ikke stram heller, mer søt lukt
Sitat av Skogtur Vis innlegg
altså det lukter at det er røyka PLANTE! men ikke den vanlige intense weedlukta! Jeg klarer virkelig ikke å forklare den lukta! Ikke stram heller, mer søt lukt
Vis hele sitatet...


Søt lukt har jeg vært borti før, gjelder dette også når du lukter på den før påtenning? Er den en sterk søt smak, eller svak?

Jeg synes det ser ut som sagspon hvertfall på første bilde.
Det oljete ser ut som glyserol syns jeg og det føles også oljete.
Er den "sticky" eller er den oljete som i matolje liksom?
altså klissete eller smøre oljete
Om den er oljete som med mat olje hadde jeg ikke røykte den
Sist endret av Alge; 2. mars 2016 kl. 22:58.
Sitat av Mr_Stonie Vis innlegg
Det oljete ser ut som glyserol syns jeg og det føles også oljete.
Vis hele sitatet...
Den mørke / våte fargen på weeden tyder også på det. (Sorry for dårlig norsk... Er litt ute av øvelse)

p.s. Sorry for double post
Jeg syns det er her er merkelig. Først og fremst er det uvanlig å få all weeden ferdig kverna. Gjorde du det selv, eller fikk du det slik?
Hvorfor skulle en dealer gidde å gjøre dette for deg? (med mindre han blander i noe for å øke volum, eller effekt og prøver å skjule det).
Første varsellampe begynner å gløde litt...

Videre må jeg si at jeg ikke syns det ligner på weed heller... Kanskje bilde nummer to, hvis jeg legger godvilja til...

Og så sier du at det heller ikke lukter "vanlig" weed... Enda en varsellampe tennes.
og du blir "oljete" på henda av å ta på den?
Da var alle varsellampene tent hos meg hvertfall...

Det er mye som indikerer at dette er en urtemiks med iblandet synthetisk cannabis. Det finnes hundrevis av syntetiske typer, så det er nesten umulig å si hvilken av dem det er...

Jeg syns det er såpass mange mistenkelig pekere her, at jeg ikke ville røyket det.
Den jointen du posta var også unaturlig oljete. Har aldri sett en så klisset og våt joint før, og jeg har røyka mye rart i gjennom årene.
Det er jo faktisk kondens inni spliffen liksom... Det har jeg faktisk ikke sett før.

Alt i alt er konklusjonen at det her er max shady greier. Mest sannsynlig hustle, jeg ville lett etter ny supply som gir deg noe så shady...
At det ikke lukter mye av er også et tegn på glyserol. Finner man ganske ofte på gata her i Tyskland. Er ikke noe skadelig eller sånnt(Er det samme som er i E-sigaretter og shisha) men ville nok også bytte pushern.
Det er jo selvfølgelig hustle, er jo ingenting som indikerer noe annet. Og er weeden ferdig grindet så betyr det egentlig bare at dealeren vil tjene en 0.3 ut av den baggen, grindet weed ser mer ut en hva den er i strain. Har ofte fått løs weed i bag og da har jeg sagt at dette gidder jeg ikke, da er det bare å finne en ny dealer.

Til deg TS så har jo vi snakket litt, vi fant jo ut at det var sukker. Om du har kjøpt en del så ville jeg funnet meg en ny homie du kan kjøpe av! Ta vare
Er nok bare bushweed. Villrev som ikke er dyrka med noen spesifikk hensikt. Folka plukker det og presser det ofte til tørrokk som nesten ikke lukter eller koster en dritt og selger det som "hasj", mens det egentlig er verdt 10 kr. Ikke la dere trolle

I tillegg ser det ut til at leverandøren har vært kjip nok til å smøre den inn i noe oljete møkk, for å lure folk som ikke kan se forskjell på sticky og innsmurt i olje. Nei, jointen skal ikke se ut som du nettopp har mista den i do, når det du egentlig har gjort er å fyre opp.

Der har du min mening
Ja ser ut som en form for brickweed/bushweed/ditchweed. Mest ser det ut som brickweed, som kan være av lavere kvalitet. Det er ofte rester fra forskjellige parti som er på en måte smeltet sammen eller klumpet sammen og selges billig i store mengder.