Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1448
Hei.

Jeg lurer på om noen av dere "freaks" vet noe om å røyke når du har døgnet?
Får du noe anderledes rus? Eller slokner du med en gang bare.
Jeg hadde en veldig ubehagelig rus sist gang jeg røykte når jeg var stup trøtt.
Er ikke en av dem som gjør det daglig, liker for det meste og gjøre det på en kjedelig dag i helgen.
Alle jeg kjenner sovner alltid ganske så fort.
Sett på en film og gli inn i søvn - standard.
Kan ikke si jeg liker det noe særlig selv heller. Jeg liker at å røyke gir meg masse tanker og ideer. Når jeg har døgnet blir jeg mye mindre aktiv mentalt og blir hypersensitiv til sløvhets-siden av rusen.
Blir frustrert fordi jeg føler jeg har kastet bort en high, så pleier å høre på noe musikk før jeg legger meg. Sover utrolig tungt og våkner noen ganger og kjenner at jeg er temmelig bakfjern de første timene. Ikke alltid så gøy.
Jeg blir for det meste bare mer og mer trøtt, greier ikke kjenne forskjell på rusen og på søvnigheten til slutt. blir asiater til slutt med andre ord :P
Min erfaring med å røyke og døgne er at det blir vanskelig å sovne igjen. Tankene holder deg våken, og du ender opp med å sovne omtrent samtidig som "normalen", om ikke litt før. Det har en del å si hvilken type hasj det er, og hvilken stemning du er i personlig.
Sist endret av Sneakywaffles; 10. oktober 2014 kl. 21:13.
De gangene jeg har døgnet og røyket så har det aldri vært noe problem. Sovner ganske mye fortere men klarer fint å holde meg våken.
ugh... Kroppen er så sliten etter et døgn uten søvn så det hender til tider at jeg havner på ett stadiet mellom angstanfall og søvn. Alle reagerer forskjellig, men jeg blir bare stressa og ekkel.