Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  17 2808
Jeg har lenge brukt siden tv-links.eu til å se på serier, de har altid hatt bra med fungerende linker, frem til for ett par dager siden... Nå er det ikke noen flere gode linker som: putlocker, filebox, gorilavideo etc... Finnes det andre sider med samme utvalg av serier? Uten irriterende pop upps?
last det ned på youknowhat siden.org
tv-links brukte jeg også for et par år siden. Men jeg husker at siden da også ble tatt ned (sikker på grunn av rettighetstvister) for så å komme opp igjen senere. Dette skjedde flere ganger.

Du får gi det et par dager og sjekke igjen, eller laste ned fra piratbukta eller min favorittside når det kommer til serie torrents: eztv.it
Does not forgive
Buddapower's Avatar
Sitat av fth Vis innlegg
last det ned på youknowhat siden.org
Vis hele sitatet...
Det er .se nå
Førrhelvett.
Lovegame's Avatar
tv-links forsvinner hele tiden ja, ga opp selv å se serier på nett. F. eks wtso.com, watch the simpsons online. Nå er det blitt noe betalings/registreringsgreier. Tok meg likegodt en tur på bukta..
Torrentzone.net har mange bra serier, men ikke så altfor mange filmer. Du må registrere deg når det åpent eller få en invite fra noen som allerede er inne.
INGEN virus, fakes eller malware ;-)
linkene er der enda... ikonet til siden har bare forsvunnet og de har sluttet å ha de i rekkefølge etetr hva som er mest populært, derfor er det bare mye vnskligere å finne linkene

trykk ctrl og F-tasten samtidig, da får du opp en søkelinje, i denne kan du skrive feks. putlocker og søke gjennom siden med linker på 2 sekunder, da blir det litt lettere å søke gjennom 10-20sider..

Sitat av Lovegame Vis innlegg
tv-links forsvinner hele tiden ja, ga opp selv å se serier på nett. F. eks wtso.com, watch the simpsons online. Nå er det blitt noe betalings/registreringsgreier. Tok meg likegodt en tur på bukta..
Vis hele sitatet...
jeg har sett på tv-links hver eneste dag hele dette året, aldri opplevd at den har vært nede... nå skal det sies at jeg sover en sjelden gang i blandt og dette kan være grunn til at jeg har gått glipp av dette..

Syns freak er nede oftere... det har jeg opplevd 2 ganger i år.. men den er oppe før det har gått 10min, så jeg klager ikke
Sitat av Buddapower Vis innlegg
Det er .se nå
Vis hele sitatet...
Man kommer inn med .org også
Does not forgive
Buddapower's Avatar
Ja, men selv om du kommer inn på Facebook med .no, så er det Facebook.com
Trådstarter
Sitat av Novice Vis innlegg
linkene er der enda... ikonet til siden har bare forsvunnet og de har sluttet å ha de i rekkefølge etetr hva som er mest populært, derfor er det bare mye vnskligere å finne linkene

trykk ctrl og F-tasten samtidig, da får du opp en søkelinje, i denne kan du skrive feks. putlocker og søke gjennom siden med linker på 2 sekunder, da blir det litt lettere å søke gjennom 10-20sider..



jeg har sett på tv-links hver eneste dag hele dette året, aldri opplevd at den har vært nede... nå skal det sies at jeg sover en sjelden gang i blandt og dette kan være grunn til at jeg har gått glipp av dette..

Syns freak er nede oftere... det har jeg opplevd 2 ganger i år.. men den er oppe før det har gått 10min, så jeg klager ikke
Vis hele sitatet...
Ja jeg ser at linkene er der enda, men det er bare dårlige linker. Metacafe og 1channel er ikke bra/trygge linker. Når jeg har brukt gorilavideo i det siste så har jeg fått memory dump....

Angående freak.no så har den vært nede ofte i det siste. Spesielt på kvelden/ettermidagen.
ja, jeg har begynt å se hva du mener.. hvis du ikke liker xvidbux sidene eller allmyvideos ville jeg gått over til www.tubeplus.me for film, og www.watchseries.eu for tv-serier
Førrhelvett.
Lovegame's Avatar
Sitat av Novice Vis innlegg


jeg har sett på tv-links hver eneste dag hele dette året, aldri opplevd at den har vært nede... nå skal det sies at jeg sover en sjelden gang i blandt og dette kan være grunn til at jeg har gått glipp av dette..
Vis hele sitatet...
Nå er det over et år siden jeg brukte tv-links sist, så hvordan det har funket dette året har jeg ikke peiling på.
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Sitat av Novice Vis innlegg
ja, jeg har begynt å se hva du mener.. hvis du ikke liker xvidbux sidene eller allmyvideos ville jeg gått over til www.tubeplus.me for film, og www.watchseries.eu for tv-serier
Vis hele sitatet...
Halvgammal tråd, men noen som sitter på et godt alternativ til watchseries?
Synes det var jævlig kronglete å navigere seg frem til serier på btvguide sine sider.
bruker tv links daglig, aldri hatt problemer med dem. har ingen problemer med linkene heller, skal nevnes at jeg bestandig bruker allmyvideoes, putlocker eller "softlocker"? noe i den duren.

liker man ikke tv-links så anbefaler jeg evt å sjekke ut alluc, skal nevnes at de er best på filmer, men de har det meste av serier også.

evt anbefaler deg og fortsette med Tv-links og laste ned adblock hvis du absolutt skal bytte ettersom pop ups er irriterende, for pop ups er det så og si hos alle.
www.eztv.it har det nyeste av de fleste serier med en gang de er ute, om man skal laste ned da..