Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  101 12979
Up
Very Important Pyrotechnician
Up's Avatar
Sitat av Ice-B Vis innlegg
Nja, i mitt hode henger jo kaliber og stigehøyde sammen da...kaliber og rørlengde på linje med en tørkerull gir jo ikek allverden til stigehøyde, og det er liksom ikke sååå imponerende når ladningen går av såpass lavt over bakken at gnistregnet står mønet på låven og folk dukker istedenfor å kikke oppover med åpen munn og store øyne.

100 meter og oppover høres bedre ut i mine ører, det skal helst være sånn at du ser det smeller før du hører det.
Vis hele sitatet...
Til en hvis grad. Produsentene liker å selge med stigehøyde og kruttvekt.
Lag deg en 3" på 100 gram, og skyt den opp med 30 gram lift, og sammenlign det med et shell på 2" på 50 gram skutt opp med 5 gram lift.
Du vil oppleve den minste best uansett vil jeg tro. Dette var satt litt på spissen btw, men jeg håper du skjønner hva jeg mener.


Sitat av sven Vis innlegg
Nei det ligger flere mil i fra
men for å si det mildt så opplevde jeg det som ingen vil oppleve
kommer tilbke med film og straff


håper alle andre har hatt et bra nyttår
Vis hele sitatet...
Fikk du skutt opp alt før de kom? Uansett, jeg håper straffen din blir så lav som mulig! Har de beslaglagt noe saker og ting? Har hatt et inntrykk av at du lager store saker og mulig har mye råvarer og utstyr.
Mangler konsesjon
sven's Avatar
Sitat av Up Vis innlegg



Fikk du skutt opp alt før de kom? Uansett, jeg håper straffen din blir så lav som mulig! Har de beslaglagt noe saker og ting? Har hatt et inntrykk av at du lager store saker og mulig har mye råvarer og utstyr.
Vis hele sitatet...
Jepp fikk skutt opp allt Kommer tilbake til saken når hysteriet har lagt seg og regninger betalt. Litt for tidligt til å bli diskutert i sosiale medier ennå