Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  33 2987
Jeg og en kompis har begge lyst til å prøve ecstacy...
Men vi finner ikke noen passende setting!
Blir litt feil å sitte to kompiser inne på et lite rom, rusa på love-drug liksom... Eller?
Og jeg tør ikke gjøre det på noen av utestedene i byen. Der kjenner jeg alt for mange folk!
Hva i svarte skal vi gjøre?
Sist endret av Henke; 28. desember 2008 kl. 04:48.
Gjør hva dere vil. Det er vel egentlig ikke noe å spørre om, det funker å tenke selv. Gå en tur i skogen for eksempel.
Trådstarter
18 1
Såklart er det noe å spørre om, siden jeg aldri har opplevd rusen.
De som da har erfaringer med ecstacy kan jo komme med gode forslag,
så jeg kan få en så bra førstegangsopplevelse som mulig.
Hvis det er en god kompis, så er det å sitte i et rom med god musikk absolutt en verdig førstegangsopplevelse.
Trådstarter
18 1
Så lenge ingen får lyst til å kose, så greit for meg!
Bare prøvd det en gang, og det var med 2 kompiser for ca. 7-8 mnd'er siden.
Satt i stuen min, satt et par mugger med vann på bordet og noe chill musikk.

Var ikke noen homoseksuelle følelser involvert i det hele tatt, men var kjekt som faen.
Heisann.

Kort svar: Hvis du føler du kan nok om stoffet og ikke er interessert i en masse lesing så syns jeg i det minste du kan ta en titt på denne linken http://www.erowid.org/chemicals/mdma/mdma_basics.shtml som tar for seg det helt grunnleggende du bør vite. Jeg syns settingen du nevnte hørtes helt ypperlig ut. Kombiner med litt god musikk eller film og du er good to go.

Lengre svar:
Jeg tok en liten tur på erowid for deg og så at blant triprapportene der så var det 55 i kategorien bad trips og 162 i kategorien difficult trips, i positiv kontrast var det 329 i kategorien glowing experiences og 71 i mystical. Ikke glem at selv om ecstacy stort sett produserer positive opplevelser med mye eufori og andre positive effekter så kan du også oppleve å ha en negativ opplevelse og i enkelte tilfeller visuell vrenging og hallusinasjoner (visstnok ganske sjeldent og sikkert som et resultat av stor dose

Det er ikke nødvendigvis noe galt i å prøve stoffet i godt planlagte omgivelser med en kjær venn, litt god musikk eller kanskje noen filmer dere kan se på. Kanskje det er nettopp noe slikt som kan gi deg en skikkelig god førstegangs opplevelse.

Jeg oppfordrer deg til å lese mer på http://www.erowid.org/chemicals/mdma/mdma.shtml

Der kan du blant annet bla deg ned til experiences for å lese litt hvordan forskjellige folk reagerte på stoffet og hva slags opplevelse de hadde med det.
Har ikke testa MDMA eller ecstacy selv, men har testa mephedrone en gang (som skal være veldig likt, noen sir det er bedre) og det hadde vært sykt chill å bare sitte i en sofa med en kompis. Prøv å gå en tur også, lekeplasser er genialt når du er på euphoriants (særlig om du er oppvokst på plassen du er på)
Trådstarter
18 1
Høres fett ut. Takk for all hjelp. Da har vi en bra setting alikevel da!
Gleder meg.
Kan jeg benytte tråden til å spørre, hva legger de i begrepet 'glowing experiences' på Erowid?
Og hva menes med morphing?
Sitat av Henke Vis innlegg
Så lenge ingen får lyst til å kose, så greit for meg!
Vis hele sitatet...
Dere kommer til å ende nakne i dusjen sammen, get over it.
Alltid like gøy med fellesdusjing
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sitat av Nichotin Vis innlegg
Dere kommer til å ende nakne i dusjen sammen, get over it.
Vis hele sitatet...
Jeg kan faktisk skrive under på det, alle ender i dusjen. Spesiellt første gangen på et stoff i denne kategorien.
Sitat av Dodecha Vis innlegg
Jeg kan faktisk skrive under på det, alle ender i dusjen. Spesiellt første gangen på et stoff i denne kategorien.
Vis hele sitatet...
Det har ingen av venne kretesen min gjort, blir mest nedkjøling av hodet i dusjen. Dusjen er bare herlig da
Haha, hva er dette for noe? Hele gjengen har samme bilde, og sier at alle ender i dusjen... Im comfused.. Hehe, jeg har da tatt ecstasy i samme rom som andre før, uten og hoppe i dusjen med de. Men har måtte gå i vasken for og kjøle ned ansiktet med kaldt vann! Har dog endt opp noen ganger med at man blir sittende og ta på seg selv i timesvis, samtidig som man sitter med mega pratekick... Huff, det må jo se så dumt ut fra utsiden.

Sitat av battlecaT
Og hva menes med morphing?
Vis hele sitatet...
Det er vell sånne visuelle ting man ofte opplever på psykadelika, som man sikkert kan oppleve på enkelte knips å. At ting smelter inn i hverandre og sånt. Eller at ting endrer form eller farge. Du ser på kompisen din og øynene hans beveger seg opp og ned.
Nå er jeg ikke helt sikker... Rett gjerne på meg hvis jeg tar feil, anyone!
Sitat av puffman Vis innlegg
Haha, hva er dette for noe? Hele gjengen har samme bilde, og sier at alle ender i dusjen... Im comfused.. Hehe, jeg har da tatt ecstasy i samme rom som andre før, uten og hoppe i dusjen med de.
Vis hele sitatet...
Det var ikke ment helt bokstavelig, det var heller en kommentar til
"Så lenge ingen får lyst til å kose, så greit for meg! "

Med den innstillingen kan man lett få seg en liten overraskelse
Jeg skjønte jo egentlig det da, Nichotin! =) Haha, alltid like artig med folk som har slike homofobiske tanker, så ser man de ender opp skikkelig gay n shit på ecstasy... Sleiver og sleiker hverandre i håret og ansikt. Har vitnet til noe sånt før. *grøss*
Sist endret av Quetzalcoatl; 28. desember 2008 kl. 16:52.
A Real Human Bean
Mullah's Avatar
Donor
Sitat av Henke Vis innlegg
Så lenge ingen får lyst til å kose, så greit for meg!
Vis hele sitatet...
Eh, det er nettopp det som er så fint med dette stoffet jo! Hva skal du ta det for om du ikke skal kose deg, bryte ned et par dumme barrierer, bli mer kjent med deg selv og dine venner?
Om du er fast bestemt på å ikke tillate deg å være glad i kompisen din kan jeg allerede nå fortelle deg at hele opplevelsen din kommer til å være tragisk for du kommer til å sitte der og lengte etter å få klemme han!

Så usikker som du må være på din egen seksualitet kommer det til å være riktig så tøft for deg. For deres egen del håper jeg at dere gir etter i løpet av turen og tørr å åpne dere litt!
Ja asså fy faen heller så usikker ungdommen skal være for tiden! Hvis dere ikke tåler litt konfrontasjoner med vår konstruerte virkelighet kan dere holde dere unna dop!
Kan du ikke bare spørre han som du kjøper av om å feste med han?
første gangen jeg prøvde knips var vi først på byen og bare drakk og så stakk vi til en kompis som hadde fest.
var vel ca en 10 stk som satt å sniffa, tok piller and so on, og jeg kjente nesten ingen av disse.
men jeg var sammen med typen, som har tatt knips mange ganger før, så følte meg nokså trygg.
kan vel ikke akkurat si det var kjempe morro den effekten jeg fikk. ble helt tullerusk, helt grøt.
satt å vrei meg og følte meg ganske utilpass igrunnen siden det var masse ukjente folk, så mitt tips må være å ta det med folk du føler deg trygg og komfortabel med, og som kanskje har litt peiling. å prøve sammen med en kompis virker fint det (: kan du heller ta det litt lengre neste gang i mer fest sammenheng. lykke til da (:
Sitat av battlecaT Vis innlegg
Kan jeg benytte tråden til å spørre, hva legger de i begrepet 'glowing experiences' på Erowid?
Vis hele sitatet...
Jeg tolker dette som noe positivt. Glød, glødende.. Hvis du sjekker ut triprapportene som ligger under kategorien så er det tydelig at det er ment som "gode" opplevelser.
Sist endret av Mullah; 29. desember 2008 kl. 01:38. Grunn: Fjernet svar til slettet post
Det er jo så godt å kose... Sleng noen våte håndkælr i fryseren-deilig og plassere i panna når det varmer mest§
Stikk på rave, de er jo laget for slike opplevelser. Eller prøv å finn en club der det ikke er så mange du kjenner. Folk kommer antageligvis til å være så fulle at de ikke merker noe, og hvis de gjør det kan du si du er full. Deilige elektroniske beats er nødvendig. For meg høres det litt kjedelig ut å bare sitte i en sofa, siden det ikke er hallusinasjoner eller noe, mer pure energi. Jeg ville ha danset og hatt det gøy med flere. Og jeg tviler på at du og kompisen din kommer til å pule hvis ingen av dere egentlig vil det, exstacy som sex-dop er oppskytt. Min mening.

Ps. gress kombinerer braaaaaa med E
enig med ugress ang dette med at du skal bli så jævla kåt av x, jeg merka ikke noe til dette..
Kåt blir man vell ikke av MDMA, men hud mot hud føles så sykt mye mer behagelig ut. Uansett om det er egen hud mot egen hud liksom Så MDMA brukes iblant i mix med sex, men det er ikke noe man tar for og bli kåt da.
Sist endret av Quetzalcoatl; 1. januar 2009 kl. 23:03.
Sitat av Kiddo Vis innlegg
enig med ugress ang dette med at du skal bli så jævla kåt av x, jeg merka ikke noe til dette..
Vis hele sitatet...
For å være ærlig er mdma det motsatte. Altså, man blir veldig klar for nærkontakt osv, men det hele har for meg i alle fall vært helt aseksuelt. Blir mest klemming og prating og dyner og håndkler og pledd!
Det spørs vel om du får noen råe sofaknips eller partyknipsen med mer meta og styggedommer enn MDMA. Blir kjipern hvis det du får er "speedpiller" og begge blir sittende å gnisse tenner i kor å tromme med fjortisspopen. Hvis det blir tilfelle, dra på byen å ha det gøy! Du kjenner fort om formen blir "hjemmeværende"
Ecstasy som inneholder mest bare amfetamin eller methafetamin og absolutt ingen MD** stoff er da buff i mine øyner. Lureri... Speedpiller, ikke ecstasy.
Partyknips(Populært kalt) = Dårlig knips, spør du meg..

Og jeg tviler på at de fleste som er på rave er hypp på masse speed i knipsa, da jeg har erfart at det ofte selges MDMA-krystaller på slike steder.

MDMA kan være ganske energisk hvis du ikke bøtter nedpå 300mg med en gang.
Sist endret av OneLifeLiveIt; 7. januar 2009 kl. 12:58.
Sitat av mentalmelt Vis innlegg
Gjør hva dere vil. Det er vel egentlig ikke noe å spørre om, det funker å tenke selv. Gå en tur i skogen for eksempel.
Vis hele sitatet...
en kameratt av meg gjore dette en kal vinters natt. han er ikke lengere blant oss.

anbefaler ikke skogen. etter det ryktene sier så bla han "varm" og kledde av seg. nå vet ikke jeg hvor mange han tokk men
Kjedelig å høre =(
Men anbefaller absolutt skogen når det er varmere i været. Skogen er også veldig fin og "magisk" når den er grønn.
Regner ikke med at mentalmelt mente å ta en tur i skogen nå på vinteren.
Jo, det gjorde jeg. Det er få ting som er så vakkert og meditativt stimulerende som norsk skog på vinteren. At en og annen smarting har spist alt for mye ecstasy, gått alene ut i skogen midt på vinternatten og tatt av seg alle klærne er trist, men svært lite relevant. Det blir som å argumentere mot bruk av LSD ved si at du sansynligvis kommer til å hoppe ut av et vindu. Tullete..
Sist endret av mentalmelt; 8. januar 2009 kl. 00:26.
Sett på noe oppbyggende musikk, og bygg hverandre opp. Fortell hverandre hvor mye man setter pris på vennskapet osv.
MDMA blir kalt "hug-drug" og det er da ikke noe i beien for å gi en kompis en klem.

Om du gjør dette riktig, vil virkningen av kvelden kunne virke i månedsvis!
Men er ikke så mye som kan gå galt, alt er helt greit eller fantastisk på MD