Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 463
Jeg lurer på om det er flere som opplever dette. Hvis jeg røyker hasj når jeg merker at effekten av ketamin snart er borte. Dvs. at den vanlige tankeverdenen reetablerer seg. Så kommer jeg i en veldig psykedelisk og euforisk tilstand med en god del visuelle greier. Minner mest om changa, synes jeg, altså som en liten dose DMT.
Sitat av Hans Høyhet Vis innlegg
Jeg lurer på om det er flere som opplever dette. Hvis jeg røyker hasj når jeg merker at effekten av ketamin snart er borte. Dvs. at den vanlige tankeverdenen reetablerer seg. Så kommer jeg i en veldig psykedelisk og euforisk tilstand med en god del visuelle greier. Minner mest om changa, synes jeg, altså som en liten dose DMT.
Vis hele sitatet...
Har testa ket ett par ganger nå, og ved begge tilfellene har jeg også røykt hasj. Første gangen så røykte jeg lite siden naboen kom ut da vi sto på verandaen å røykt, så jeg tokk ikke noe mye før jeg gikk inn (naboen ringte ikke politiet). Det var en veldig deilig følelse og fylt med en god del eufori. Merket ikke så mye psykedelisk, men jeg lukket øynene og kunne se kompisen min som knulla dama hans.

Andre gangen jeg røykt på ket var jeg med noen gode kompiser. Fyrte opp ca 4-5 joints, før vi gikk vidre til ket. Denne gangen var alt mye bedre. Følte meg ganske bra, men fortsatt ikke noe veldig psykadelisk.
Fuck Mr. Plod!
Merket ikke så mye psykedelisk, men jeg lukket øynene og kunne se kompisen min som knulla dama hans.
Vis hele sitatet...
Merket ikke så mye psykedelisk? virkelig