Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 890
Anonym bruker
"Sammen Lemen"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kommer jeg til å få speed-nedtur?

Tok to liners rundt 12 tiden, og en ny nå.

Middagsselskap imrg, og kan ikke være der med nedtur.

Har Seroquel, Sobril, Rivotril og Xanax/Ksalol om jeg ikke skulle få sove.

Totalt kanskje snorte rundt 0,3-0,4 gram.
Anonym bruker
"Rask Katt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Vil nok føle deg litt nedstemt, men du har tatt veldig lite og over en kort tidsperiode i tillegg.

Hvis du stopper nå får du nok mesteparten av nedturen i løpet kvelden i dag. Så lenge du spiser godt idag og drikker vann, gjerne powerade for elektrolytter, så tviler jeg på at nedturen blir noe særlig ille i morgen.
Anonym bruker
"Blå Nøkk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sovner du før 0200 bør det gå helt greit imorgen. Skulle ting være ille kan du ta deg 0.05-0.1 liner imorgen.
Kommer vel an på kroppsvekta di og hvor ren makkaen er. Hvorfor speeder du dagen før selskap da?
Denne tråden bringer meg dårlige minner. Jeg tok speed kvelden før vi skulle spille konsert en gang. Fikk ikke sovet ett sekund. På kvelden når vi skulle spille var jeg ett angstvrak. Ble tatt bilde som kom i avisa. Jeg så helt sinnsyk ut. Ironisk nok var dette ett straight edge band også. En annen gang tok jeg speed på fredagskvelden. Mandags morgen hadde jeg fremdeles ikke fått til å sove. Måtte reise på jobb i butikk å treffe kunder hele dagen. Husker jeg var helt rød i øynene og bada som faen. Uff så dumt sånne greier.
Tror nok du må ta noen liners før selskapet hvis du har lyst til å holde formen. Bare kjemp gjennom det.
Anonym bruker
"Sammen Lemen"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av putinerdritt123 Vis innlegg
Kommer vel an på kroppsvekta di og hvor ren makkaen er. Hvorfor speeder du dagen før selskap da?
Vis hele sitatet...
Kveldsjobbing og ikke sovet en dritt inatt (ikke pga speed, sliter med imsomnia). Derfor valgte jeg å kjøpe 1G speed i dag.

Trudde jobb kom til å bli «morsommere» på speed, egt ikke. Tiden går kanskje litt fortere da, og blir super konsa på oppgavene mine og gjøre ting kjappest mulig.


Tenker legge meg med 2mg Xanax, 100mg Seroquel. Kanskje også ta litt tran og vitaminer. Ikke spist noe i hele dag, og ikke sulten i det hele tatt.
Anbefaler å spise så du ikke svimer av pga blodsukker kræsj. Vanskelig å forklare bort det hvis du plutselig daffer av foran folk. Kommer bare til å sette folk ut og noen kommer sikkert til å ringe ambulansen selvom du sier alt er greit.
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
Speed nedtur iseg selv er ganske demotiverende, men hvis man i tillegg drakk og tok Seroquel når man la seg da er formen horribelt
Sist endret av meaculpaUIO; 1. mars 2024 kl. 17:58.
Dette var dårlig planlagt

Bedre at du heller kommer på det selskapet rusa på speed enn at du kommer full av piller i tillegg.
Sist endret av DrPerception; 1. mars 2024 kl. 18:47.
Hvorfor kan man ikke bruke seroquel for å sove etter å ha tatt speed? Har gjort dette flere ganger med suksess?
Jeg skjønner meg ikke på folk som gidder å ta speed uten noe som helst beroligende etterpå,
Gikk fint!! Er meg som lagde denne tråden, men måtte lage en ny bruker på grunn at av at freak har fjernet funksjonen for anonymitet..

Sovet som en stein! Dog bare 7 timer, men jeg har som vane og ikke sove mer enn 6-7 timer uansett. Null hangover idag. Hjalp sikkert litt med 2mg Xanax i går!
▼ ... over en måned senere ... ▼
For meg er Seroquel/Kvetapn som en AV-knapp for sentralstiumulerende. Kan ta 50-100mg hurtigvirk Kvetapin dra ei feit lisse uten toleranse og gå å legge meg :P Det er litt som Naloxon på Opiater, kaprer reseptoren i hjernen og amfen får null spillerom og null funk.