Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1458
Det står at Dark souls finnes bare på plate. Men jeg er for lat til å dra ut å lete.

Men jeg har heller ikke turt og ta sjansen på å kjøpe det på nettet.

Noen her som kan hjelpe meg med å finne et nettsted jeg kan kjøpe Digital key? om det går huehueh
Sist endret av solaten; 4. april 2016 kl. 20:45. Grunn: skrive feil
Hvilken konsoll er det snakk om?

CDON fører i alle fall Dark Souls: Prepare To Die Edition for 250kr.

Utover dette kan du finne Prepare To Die Edition på Humble Store som digital nedlastning, og Komplett.no som digital nedlastning. Begge disse er dog på PC.
Sist endret av Deadlock Radium; 4. april 2016 kl. 21:18.
Trådstarter
38 0
det er snakk om ps3,
Klarte og glemme det viktigste.

Sitat av Deadlock Radium Vis innlegg
Hvilken konsoll er det snakk om?

CDON fører i alle fall Dark Souls: Prepare To Die Edition for 250kr.

Utover dette kan du finne Prepare To Die Edition på Humble Store som digital nedlastning, og Komplett.no som digital nedlastning. Begge disse er dog på PC.
Vis hele sitatet...
Det var til ps3, og takk skal du ha.
Sist endret av solaten; 4. april 2016 kl. 22:06. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
http://cdon.no/spill/dark_souls%3a_p...tials-21148511

Skjønner ikke helt hva slags risiko du mener dette medfører?
Trådstarter
38 0
Sitat av Deadlock Radium Vis innlegg
Hvilken konsoll er det snakk om?

CDON fører i alle fall Dark Souls: Prepare To Die Edition for 250kr.

Utover dette kan du finne Prepare To Die Edition på Humble Store som digital nedlastning, og Komplett.no som digital nedlastning. Begge disse er dog på PC.
Vis hele sitatet...
Det er leveranse for ps3, går det ikke å skaffe en key, som jeg kan skrive inn så laste ned bare?
Sitat av solaten Vis innlegg
Det er leveranse for ps3, går det ikke å skaffe en key, som jeg kan skrive inn så laste ned bare?
Vis hele sitatet...
Tviler. Dessuten er DS: Prepare To Die Edition såpass billig at det enkleste er å bestille fysisk fra CDON. De er til å stole på, så du har ingenting å frykte. Skjønner at det ofte er litt digg med digital kopi, men tror DS1 er litt for gammelt til at det ligger ute digitalt noen plass, og så vidt jeg vet har verken PS3 eller PS4 en "product key"-funksjon. Det er enten fysisk plate eller digitalt fra PS Store.