Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  0 854
Heisann, regner med (og håper) at denne "bugen" fikser seg etterhvert av seg selv, men det er utrolig iriterende, og det er bedre å spørre nå tenker værtfall jeg
Det skjedde for ca 20 min siden da jeg var ute og ruslet meg en tur i regnværet.. Jeg holdt på litt med tlf (en snart 1 år gammel Iphone 5s i god tilstand) og jeg merket at det kanskje ikke var så lurt da skjermen ble helt rar når den fikk vann på seg.
Når jeg kom hjem merket jeg at tastelydene skiftet veldig på volum (altså den klikkelyden når du skriver drev og hoppet opp og ned på en måte).
Nå er det som om noen holder inn volumknappen konstant (slik at det blir høyere) og dette "volum-ikonet" på skjermen er der hele tiden..
Dette er vel et skudd i mørket, men er det noen som har/har hatt lignende problem og vet hvordan man skal fikse det?
Takk for svar.

Haha.. bare glem det, tenkte ikke på å skru den av og på igjen
Sist endret av funkypete; 17. januar 2015 kl. 15:45. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.