Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1426
Hei freakere.

Jeg fikk for en stund siden et brev fra militæret der jeg skulle svare på spørsmål også videre. Nå har det seg sånn at jeg visste ikke helt hva jeg skulle svare når det gjaldt narkotika spørsmålet.
Jeg tenkte at det var greit å være ærlig og ettersom jeg har brukt cannabis opptil flere ganger svarte jeg da det.

Nå lurer jeg på om dette vil få noen konsekvenser og hva kan jeg vente meg?
Men hvis jeg ikke tester positivt på thc, vil de da gå videre med saken til evt politiet allikevel?

Et siste spørsmål til slutt. Hvilken årstid pleier vanligvis sesjon del 2 å være?

Takker på forhånd for alle svar.
Peace and love.
De som var på mitt innrykk på GSV som hadde skrevet cannabiss osv osv fikk ikke være på grensa. På min kontigent iallfall
Man må være dum hvis man svarer ja på det spørsmålet.

NEKT.
Så jeg kan si at dataen min klikka, nesten komme på med en ufattelig dårlig unnskyldning også kutte røykinga langt tid i forveien?

Hva er forresten det verste som kan skje? At jeg nektes førstegangstjeneste?
Sitat av GlobalBalloon Vis innlegg
Så jeg kan si at dataen min klikka, nesten komme på med en ufattelig dårlig unnskyldning også kutte røykinga langt tid i forveien?

Hva er forresten det verste som kan skje? At jeg nektes førstegangstjeneste?
Vis hele sitatet...
Neida, det eneste som skjer er at du blir nektet tjenester som har klassifisert innhold.
Du blir antagelig satt på park og grønt eller noe i den duren
Sitat av Elge Vis innlegg
Neida, det eneste som skjer er at du blir nektet tjenester som har klassifisert innhold.
Du blir antagelig satt på park og grønt eller noe i den duren
Vis hele sitatet...
Det vil si at du får en avslappende og fin tjeneste
Sitat av Dr.Landau Vis innlegg
Det vil si at du får en avslappende og fin tjeneste
Vis hele sitatet...
hehe, hva vil det si (hvilke yrker)? siviltjeneste eller kan jeg fortsatt komme inn i hæren?