Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 7905
Hey, finner ikke svaret på nett, kan hende jeg har oversett det men.

Hvor lenger ligger effekten etter inntak av valium, stesolid og solbril?
Vis det har noe med dose og gjøre, så la oss si fra 2-5mg.

tittel: lenge*
Har kun tatt valium en gang, tok en pille. Varte i et par timer hvis jeg husker riktig, hvor mange aner jeg ikke pga jeg ble så sinnsykt sløv :P (Dagen etter hardfylla)
hvis jeg husker rett er iallefall halveringstiden på valium 20-50 timer og sobril 7-15 timer å stesolid er vel det samme som sobril bare annen produsent ?
Sitat av Radiofjes Vis innlegg
hvis jeg husker rett er iallefall halveringstiden på valium 20-50 timer og sobril 7-15 timer å stesolid er vel det samme som sobril bare annen produsent ?
Vis hele sitatet...
Stesolid er det samme som valium.
Her ligger i hvert fall halveringstider, sammenligninger av benzoer, opphopning i kroppen og hvor lang tid det tar før alt er ute av kroppen. Ofte gir virkningen (rusen) seg før halveringstid (egen erfaring).
http://www.benzoinfo.dk/nedtrapning/styrker.php
Virkningen dør sakte ut og det at man er i synkende rus kan gi en følelse av at man har blitt edru igjen. Jeg vil si at en valium henger igjen i ca. 3-4 dager merkbart hos meg, men selve den virkningen man tar pillen for er gjerne bare 4-8 timer, eller mindre for sterk angst.